Vegeta lansează o nouă abordare în comunicarea de brand

Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, în condiţiile în care o mare parte a clienţilor săi este una matură, având în vedere tradiţia acestui brand. În acest scop, a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, în care focusul este componenta emoțională a gătitului, mai mult decât cea pragmatică.  Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii. 

Vegeta lansează o nouă abordare  în comunicarea de brand

„De ce gătim? Gătim pentru că ne plac momentele savurate în familie. Gătim pentru că ne place să împărtăşim emoţii cu cei dragi, pentru că iubim şi pentru că ne simţim iubiţi. Gătim pentru că ne relaxează şi pentru că avem ocazia să fim creativi în propria noastră bucătărie. Gătim ca să învăţăm, ca să interacţionăm, ca să naştem amintiri.” spune Cristina Ghiurluc, director de marketing al companiei Podravka.

„Aşa că de ce să ne limităm la reţete şi la timp? Vegeta nu vorbeşte despre gătit sau despre reţete. Vegeta vorbeşte despre emoţii și momente.” concluzionează Cristina Ghiurluc.

Pagina de Facebook a brandului a fost relansată, iar pe 18 martie a fost prezentată aplicaţia Reţeta cuplului, unde cei care participă au şansa de a câştiga produse Vegeta personalizate. Marele premiu este unul cu adevărat inedit. Câştigător îşi va face cunoscută povestea de dragoste prin intermediul unor bannere online şi a propriei pagini de web.

Aplicaţia Reţeta cuplului a generat un interes mare în rândul utilizatorilor de Facebook. În primele două săptămâni, a generat aproape 1000 de reţete ale cuplului, iar pagina brandului a fost vizitată de un număr din ce în ce mai mare de oameni.

Strategia de comunicare Vegeta în social-media mai include conturile de Youtube, Instagram şi Pinterest.

De asemenea, Vegeta se apropie de pasionaţii de gătit şi în restul mediului online. Brandul a iniţiat concursul prin care îşi va selecta blogger-ul oficial. Printre altele, acesta va participa alături de Vegeta la acţiuni de implicare socială, la centre de plasament pentru copii.

În plus, printre acţiunile de comunicare pe care Vegeta le va avea în perioada următoare sunt şi activări în marile lanţuri de hypermarket-uri. În decursul acestui an, compania are ca obiectiv creşterea volumului de vânzări şi o mai mare vizibilitate in-store.

Noua strategie de comunicare a Vegeta este implementată de agenţia de comunicare integrată pastel.

Vegeta se găseşte în România în următoarele sortimente (17 produse pentru diferite tipuri de mâncăruri):
Vegeta Original
Vegeta Găină
Vegeta Borş (original, cu legume, cu verdeţuri şi cu smântână)
Vegeta Naturella
Vegeta Twist (grill, grill picant, pui, porc, paste şi chifteluţe)
Vegeta Twist Naturella (cartofi, peşte, salată şi legume la grătar).

 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Cheesecake fara coacere cu capsuni. Un desert fin si aromat.

Cheesecake fara coacere cu capsuni. Un desert fin si aromat.

Incearca reteta noastra delicioasa de cheesecake fara coacere cu capșuni, un desert racoritor si ușor de preparat....

Cheesecake fara coacere cu capsuni. Un desert fin si aromat.
Saramura de macrou

Saramura de macrou

Pestii se eviscereaza, dar se lasa cu tot cu cap.

Saramura de macrou
Pasca cu branza, fulgi de cocos si fructe confiate

Pasca cu branza, fulgi de cocos si fructe confiate

Pentru inceput ne ocupam de fructe.

Pasca cu branza, fulgi de cocos si fructe confiate
Risotto cu Gorgonzola și ceapă roșie caramelizată
Reteță de Risotto cu Gorgonzola și ceapă roșie caramelizată preparată pas cu pas acasă. De ce ingrediente ai nevoie... citeste mai mult
Risotto cu Gorgonzola și ceapă roșie caramelizată
Cum recunoști o branză gorgonzola de calitate. Care este semnul ce diferențiază produsele!
De cele mai multe ori, găsești la raftul magazinelor o varietate de produse de brânză Gorgonzola. Un tips foarte bun... citeste mai mult
Cum recunoști o branză gorgonzola de calitate. Care este semnul ce diferențiază produsele!
Parteneri
Desert pasca cu branza si ciocolata
Bucataras.RO

Desert pasca cu branza si ciocolata

Retete pentru mese in familie Pentru masa de Paste, am ales o rețetă de pască cu brânză și ciocolată. Am avut ca...

Desert pasca cu branza si ciocolata
Nectar de caise
Culinar.RO

Nectar de caise

Bun de baut,bun la cremele prajiturilor,bun de tinut o iarna intreaga!! pentru concurs toamna se numara borcanele

Nectar de caise
Tort cu ciocolata si caise
ReteteCulinare.RO

Tort cu ciocolata si caise

Tort cu ciocolata si caise