Se pot intampla multe intre micul dejun si cina. Intervin intalniri sau numeroase task-uri de indeplinit, care te indeparteaza din ce in ce mai mult de masa de pranz. Asadar, in loc sa dai o fuga pana la automatul de sandvisuri, noi te sfatuim sa iti lasi la birou cateva alimente de baza pe care le poti combina pentru niste pranzuri delicioase si sanatoase in acelasi timp. Iata cateva variante.
 
Painea integrala. Sandvisurile sunt usor de facut atunci cand esti grabita. In plus, painea integrala este bogata in fibre satioase!
 
Iaurtul fara grasimi. Consumat singur, iaurtul este doar o gustare. Dar cand este combinat cu fructe si alune, ai o masa bogata in nutrienti!
 
Ton la conserva. Este bogat in proteine si nu trebuie sa fie gatit, deci este o solutie perfecta pentru o masa rapida si usoara. Adauga o lingurita de mustar sau de maioneza pentru gust si consuma-l cu painea integrala despre care am amintit anterior.
 
Arahidele sau untul de arahide. Sunt surse excelente de proteine si grasimi bune, care mentin senzatia de satietate. Pot fi combinate cu iaurtul (arahidele) sau cu painea (untul). Asigura-te doar ca mananci cantitati limitate, deoarece sunt bogate si in calorii!
 
Fructele. Si ele pot fi considerate niste simple gustari, dar sunt extrem de versatile cand vine vorba de masa de pranz. Pot fi consumate cu iaurt sau in diferite alte combinatii. Imaginati-va cat de buna este combinatia de unt de arahide, paine si cateva felii de banane sau de mar!
 

Recomandari electrocasnice

Panini Maker Large

- 13 %
389.99 lei
339.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 2 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Nina Iordache, 09 august 2014

    As recomanda si salatele preparate de seara si puse in frigider la birou pentru pauza de pranz...

  • Fara foto

    Ene_Ana, 11 aprilie 2014

    Iimi place pagina.