Super-proprietatile nutritive ale fructelor

Fructele sunt medicamentele naturii: ne dau energie, poftă de viaţă şi sunt o binecuvântare pentru organism. Au un conţinut scăzut de calorii şi grăsimi, sunt o sursă bună de fibre şi vitamine şi sunt bogate în anti-oxidanţi.    

Super-proprietatile nutritive ale fructelor

Ca sa va convingem, am ales câteva fructe, le-am analizat şi cercetata, şi am aflat care sunt beneficiile fiecareia pentru organismul uman.
 
 
Caisele sunt bogate în Vitamina A: 100 de grame de caise reprezintă 64% din doza zilnică recomandată.
Vitamina A este benefică pielii. De asemenea, conţin şi Vitamina C.
 
Conţin caroten care este esenţial pentru vedere şi protejează organismul împotriva cancerului la plămâni.
 
Caisele sunt o sursă excelentă de minerale: zinc, potasiu, fier şi magneziu.
 
 
Delicioasa zmeură nu îngraşă, conţine puţine calorii, dar multe fibre. 100 de grame de zmeură conţin 52 de calorii şi 6,5 grame de fibre.
 
Conţine Vitaminele A, B , E şi K şi o mulţime de minerale: potasiu, magneziu, cupru şi fier.
 
Xylitolul, un înlocuitor natural al zahărului, se extrage din zmeură.
 
 
Hidratează ca nimeni altul: pepenele conţine foarte multă apă.
 
Este sărac în calorii: 100 gr de pepene roşu/30 gr calorii.
 
Este bogat în Vitamina A, esenţială pentru piele şi imunitate. 100 gr de pepene roşu reprezintă 20% din doza zilnică recomandată.
 
 
Este bogat în grăsimi bune, nesaturate, în fibre şi vitamine.
 
Pulpa de avocado conţine Omega 6, Vitamina A, E şi K, dar şi minerale precum magneziu, cupru şi fier.
 
De asemenea este o sursă excelentă de potasiu. 100 gr de avocado conţine cm 10% din doza zilnică recomandată.
 
 
Doza zilnică de Vitamina C este asigurată de 100 gr de kiwi.
 
Este bogat în fibre, deci un forte bun laxativ. Protejează colonul.
 
Conţine Vitamina K , potasiu şi magneziu. Seminţele de kiwi sunt o excelentă sursă de Omega 3.
 
 
Cireşele sunt bogate în melatonină, un antioxidant care calmează organismul şi ajută la odihna acestuia.
 
Conţin Vitamina A şi B.
 
 
Bineînţeles, cea mai bună sursă de Vitamina C. Conţine şi Vitamina A.
 
Bogat în fibre, este un bun laxativ.
 
Conţine lycopină, un antioxidant care previne cancerul la prostată.

 

Comentarii

Acest articol nu are comentarii. Fii primul care comentează!

Adaugă comentariu

Orez cu carne de porc

Orez cu carne de porc

Reteta de orez cu carne de porc. Cum prepari acasa cea mai buna reteta de orez cu carne de porc.

Orez cu carne de porc
Omleta cu unt si ceapa verde

Omleta cu unt si ceapa verde

Omleta cu unt si ceapa verde
Jeleu de zmeura

Jeleu de zmeura

Reteta de jeleu de zmeura. Cum faci jeleu de zmeura reteta fara conservanti.

Jeleu de zmeura