De fiecare data cand ne gandim la masa de Craciun, ne trece prin minte faptul ca este incarcata cu o multime de preparate care mai de care mai daunatoare pentru silueta noastra. Ei bine, lucrurile nu stau chiar asa. O parte dintre alimentele pe care le folosim pentru a prepara mancarurile de Craciun sunt chiar sanatoase si bogate in nutrienti. Secretul este sa stim pe care sa le alegem. Iata 6 dintre alimentele cu super-puteri care ar trebui sa se regaseasca pe mesele noastre in perioada de sarbatori.
 
Ouale. Candva, ouale se numarau printre cele mai blamate alimente din cauza cantitatii de colesterol pe care o contin. Cu toate acestea, ouale sunt recomandate datorita vitaminelor A, B si D pe care le contin, dar si datorita faptului ca sunt bogate in proteine si zinc. Nu va feriti sa le puneti pe masa de Craciun la aperitiv, dar aveti grija sa nu le combinati cu sosuri grele sau cu maioneza.
 
Morcovii. Nu degeaba se spune ca este bine sa mananci morcovi pentru ochi sanatosi. Aceste alimente contin din plin vitamina A, substanta care imbunatateste vederea si ofera stralucire pielii si parului. Puteti gati morcovii atat la cuptor sau pe gratar, cat si in tigaie cu un strop de ulei de masline. Ei reprezinta o garnitura perfecta pentru friptura si sunt mult mai sanatosi decat obisnuitii cartofi.
 
Usturoiul. Despre usturoi se stie deja ca este un panaceu. Actioneaza ca un antibiotic natural si ne protejeaza de raceala atunci cand il consumam in mod regulat. De aceea, sfatul nostru este sa adaugi usturoi din plin atunci cand pregatesti friptura. Pentru ca el sa nu dea dureri de stomac, este recomandat sa il tai pe jumatate si sa ii scoti miezul acela verde. Apoi, il poti folosi fara probleme pentru a da gust preparatelor de Craciun.
 
Mazarea. Aceste legume dulci si delicioase, fie ca sunt proaspete sau congelate, sunt foarte bogate in fibre si in vitamine. In locul clasicului piure de cartofi, poti pregati un piure de mazar, asezonat cu sare, piper si un pic de ardei iute. Daca nu-ti plac piureurile, poti combina mazarea cu alte legume precum morcovii, broccoli sau conopida. Sotezi legumele impreuna intr-un pic de ulei de masline, le asezonezi si asta e tot. Vitaminele sunt pe masa ta.
 
Ciocolata neagra. Cand vine vorba de prepararea deserturilor, alege retetele in care este mentionata si ciocolata neagra. Opteaza pentru cea cu peste 60 % cacao pentru a te bucura din plin de beneficiile pe care le ofera acest aliment.
 
Vinul fiert, aromat. Vinul rosu contine antioxidanti puternici care neutralizeaza efectele radicalilor liberi si previn imbatranirea. Pentru a te bucura din plin de efectele benefice ale vinului fiert, condimenteaza-l cu scortisoara si pune in el cateva felii de mar sau de portocala si nu uita ca trebuie consumat cu moderatie.

Recomandari electrocasnice

Panini Maker Large

- 13 %
389.99 lei
339.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 7 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Poli Mutu, 23 decembrie 2013

    Foarte bune sfaturi pentru sărbători.Multumim.

  • Fara foto

    Daniela Violeta Rafay, 13 decembrie 2013

    mmesc

  • Fara foto

    Elena Caraman, 09 decembrie 2013

    le vom pune in practica

  • Fara foto

    Saccoccio Carlo, 07 decembrie 2013

    multumim pentru sfaturi, le vom pune in practica!

  • Fara foto

    Muntean Anaemilia, 07 decembrie 2013

    ii bine de pus in practica!

  • Fara foto

    Gegea Livia, 07 decembrie 2013

    Livia Gegea din Buzau Multumim pentru sfaturi, sant foarte bine venite

  • Fara foto

    Maria Otican, 06 decembrie 2013

    multumesc pt, sfaturi, important de stiut