In timp ce nutritionistii recomanda varietate, echilibru si moderatie pentru a asigura toti nutrientii de care organismul uman are nevoie, acestia au propriile alimente preferate la care nu ar renunta nici in ruptul capului. De la smoothie cu turmeric la ciocolata si combinatii delicioase cu unt de arahide, cativa nutritionisti ne dezvaluie care sunt mancarurile pe care le consuma in fiecare zi:
 
1. Citrice
 
Citricele sunt gustoase si sunt o sursa importanta de vitamina C si potasiu, fie ca le savuram intr-un suc proaspat, fie ca le adaugam intr-o salata delicioasa.

2. Oua
 
Sunt nutritionisti care mananca oua aproape in fiecare zi. Omleta la micul dejun, oua fierte pentru salata sau consumate ca atare intre mese, ouale sunt pline de proteine si vitamine.

3. Fulgi de ovaz
 
Fulgii de ovaz pot fi consumati in combinatie cu unt de migdale, seminte de cia si lapte caldut, pentru un nivel mai ridicat de proteine, fibre, calciu si pentru un gust mai bun.

4. Turmeric
 
Turmericul ajuta la tratarea inflamatiilor, fiind o sursa importanta de antioxidanti. Exista nutritionisti care consuma smoothie cu turmeric; cu toate ca nu este foarte gustos, efectele asupra organismului sunt grozave.

5. Rosii
 
Fie ca le adaugam langa omleta, intr-un sandvis, in salata sau facem un sos delicios pentru paste, ziua parca nu este la fel fara rosii, spun unii nutritionisti. Continutul mic de calorii si cel de vitamina C le fac foarte sanatoase si potrivite pentru a fi savurate in fiecare zi.

6. Ciocolata neagra
 
Ciocolata neagra cu un procentaj de cacao de minimum 70% poate ajuta la scaderea presiunii arteriale si la reducerea riscului de atac de cord.

7. Oleaginoase
 
Nucile, alunele, migdalele si fisticul unt sursa importanta de proteine si ofera senzatia de satietate pentru mai multa vreme. Nutritionistii ne recomanda sa le amestecam cu fulgii de ovaz sau sa le folosim in salate, in toppinguri si chiar pentru a decora prajituri.

8. Humus
 
Consumat alaturi de legume, humusul le ofera acestora un gust minunat. In plus, humusul aduce in plus fibre si proteine meselor noastre.

9. Afine
 
Afinele se numara printre preferatele nutritionistilor datorita numarului mic de calorii pe care il au, dar si a antioxidantilor pe care ii contine.

10. Apa calda cu lamaie
 
Apa calda cu lamaie bauta pe stomacul gol ajuta la curatarea cailor digestive si ne ajuta sa ne pregatim organismul pentru o noua zi.

Sursa articol: www.self.com
Sursa foto: www.flickr.com

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 2 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Diana Chisca, 07 iunie 2015

    Nu este toxic sa mananci prea multe oua?

  • Fara foto

    Melcea Ioana, 05 iunie 2015

    Așteptam sa intâlnesc și varza printre alimentele de conmsumat zilnic, mai ales că este ușor de găsit și pe buzunarele tuturor.