Top 10 alimente la care nutritionistii nu ar renunta

In timp ce nutritionistii recomanda varietate, echilibru si moderatie pentru a asigura toti nutrientii de care organismul uman are nevoie, acestia au propriile alimente preferate la care nu ar renunta nici in ruptul capului. De la smoothie cu turmeric la ciocolata si combinatii delicioase cu unt de arahide, cativa nutritionisti ne dezvaluie care sunt mancarurile pe care le consuma in fiecare zi:  

Top 10 alimente la care nutritionistii nu ar renunta

1. Citrice

Citricele sunt gustoase si sunt o sursa importanta de vitamina C si potasiu, fie ca le savuram intr-un suc proaspat, fie ca le adaugam intr-o salata delicioasa.

2. Oua

Sunt nutritionisti care mananca oua aproape in fiecare zi. Omleta la micul dejun, oua fierte pentru salata sau consumate ca atare intre mese, ouale sunt pline de proteine si vitamine.

3. Fulgi de ovaz

Fulgii de ovaz pot fi consumati in combinatie cu unt de migdale, seminte de cia si lapte caldut, pentru un nivel mai ridicat de proteine, fibre, calciu si pentru un gust mai bun.

4. Turmeric

Turmericul ajuta la tratarea inflamatiilor, fiind o sursa importanta de antioxidanti. Exista nutritionisti care consuma smoothie cu turmeric; cu toate ca nu este foarte gustos, efectele asupra organismului sunt grozave.

5. Rosii

Fie ca le adaugam langa omleta, intr-un sandvis, in salata sau facem un sos delicios pentru paste, ziua parca nu este la fel fara rosii, spun unii nutritionisti. Continutul mic de calorii si cel de vitamina C le fac foarte sanatoase si potrivite pentru a fi savurate in fiecare zi.

6. Ciocolata neagra

Ciocolata neagra cu un procentaj de cacao de minimum 70% poate ajuta la scaderea presiunii arteriale si la reducerea riscului de atac de cord.

7. Oleaginoase

Nucile, alunele, migdalele si fisticul unt sursa importanta de proteine si ofera senzatia de satietate pentru mai multa vreme. Nutritionistii ne recomanda sa le amestecam cu fulgii de ovaz sau sa le folosim in salate, in toppinguri si chiar pentru a decora prajituri.

8. Humus

Consumat alaturi de legume, humusul le ofera acestora un gust minunat. In plus, humusul aduce in plus fibre si proteine meselor noastre.

9. Afine

Afinele se numara printre preferatele nutritionistilor datorita numarului mic de calorii pe care il au, dar si a antioxidantilor pe care ii contine.

10. Apa calda cu lamaie

Apa calda cu lamaie bauta pe stomacul gol ajuta la curatarea cailor digestive si ne ajuta sa ne pregatim organismul pentru o noua zi.

Sursa articol: www.self.com

Sursa foto: www.flickr.com
 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Reteta de covrigi turcesti cu susan- Simit. Covrigi turcesti cu susan - Simit reteta simpla si usor de preparat. Reteta de...

Covrigi turcesti cu susan - Simit
Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Punem la fiert inimile cu pipotele in apa rece.

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta
Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi: Intr-un bol se pun ouale impreuna cu zaharul.

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise
Parteneri
Desert briose cu ciocolata si ness
Bucataras.RO

Desert briose cu ciocolata si ness

Daca iubiti ciocolata, nu aveti cum sa nu iubiti si aceste briose. De fapt, daca va plac chestiile insiropate, cu creme, e...

Desert briose cu ciocolata si ness
Evantai de vinete cu rosii la cuptor
Culinar.RO

Evantai de vinete cu rosii la cuptor

Retete dietetice

Evantai de vinete cu rosii la cuptor