Timișoreana a lansat campania “Provocarea Brunei: Convinge-l pe Adi Despot să încerce o Timișoreana Brună!”, o componentă de digital care face parte din strategia națională de lansare a noului sortiment de bere, Timișoreana Brună. Campania a început în data de 1 August și va dura până pe 15 septembrie. Partea cea mai importantă a acestui proiect este reprezentată de un concurs pentru consumatori care se desfășoară pe site-ul Timișoreana.  Fanii Timișoreana Brună trebuie să demonstreze că pot avea cele mai bune argumente pentru a-l convinge pe Adi Despot să încerce noul sortiment. 

 
Concursul are la bază un spot ce îi are ca protagoniști pe Adrian Igrișan și Adrian Despot care stau într-un bar și beau o bere. După ce urmăresc împreună spotul Timișoreana Brună, începe o adevărată confruntare în care Adrian Igrișan încearcă să-l convingă pe Adi Despot să încerce Timișoreana Brună. Pentru că nu reușește, Igrișan face apel către toți fanii Timișoreana Brună, cerându-le ajutorul.
 
Mecanismul de funcționare este unul foarte simplu: userul trebuie să intre pe site-ul http://www.beretimisoreana.ro/bruna/, să urmărească spotul și trebuie să îl convingă prin argumente pe Adi Despot să încerce o Timișoreana Brună. Detalii despre Timișoreana Brună, precum și regulamentul oficial al campaniei se regăsesc pe site-ul http://www.beretimisoreana.ro/bruna/.
 
În fiecare săptămână sunt alese cele mai bune și convingătoare argumente și sunt premiate astfel: trei câștigători pe zi primesc câte un bax de bere Timișoreana Brună, un câștigător pe săptămână primește un iPad mini și un câștigător pe săptămână primește o camera foto Olympus. La finalul campaniei cele mai puternice două argumente care au reușit să-l convingă pe Adi Despot să încerce Timișoreana Brună vor fi premiate cu Smart TV de la Samsung.

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto