Pentru ca noi incurajam un stil de viata sanatos, si nu regimurile de slabire, v-am pregatit astazi o lista cu 30 de sfaturi foarte utile care, daca le puneti in aplicare, va vor ajuta sa pierdeti in greutate intr-un ritm normal, fara sa va simtiti slabiti sau frustrati. Iata despre ce trucuri e vorba!
 

1. Pentru a pierde kilogramele in plus definitiv, trebuie sa adopti un regim alimentar sanatos si sa renunti la obiceiurile proaste.
2. Nu manca mai putin de 1.200 de calorii pe zi pentru ca risti sa iti incetinesti metabolismul.
3. Nu face cumparaturi atunci cand iti este foarte foame.
4. Nu sari peste micul dejun.
5. Consuma proteine in fiecare dimineata.
6. Mananca la masa, fara sa te uiti la televizor sau fara sa stai pe calculator. Savureaza fiecare inghititura si mesteca de cat mai multe ori. Astfel, te vei satura mai repede si vei manca mai putin.
7. Prepara-ti pranzul acasa si ia-l cu tine in cazul in care pleci la birou. Astfel, vei evita sa cumperi mancare nesanatoasa de-a lungul zilei.
8. Pastreaza mereu cate un fruct in geanta/ghiozdan pentru momentele in care ti se face foame.
9. Consuma alune/nuci/migdale crude de cel putin 2-3 ori pe saptamana.
10. Dormi cel putin 8 ore pe noapte.
11. Bea un pahar de apa inainte de fiecare masa.
12. Foloseste farfurii mici.
13. Daca masa de pranz este consistenta, consuma doar o salata la cina. Regula este valabila si invers.
14. Nu te gandi la alimentele interzise. Concentreaza-ti atentia catre produsele delicioase pe care le poti consuma: legume de sezon, fructe, cereale integrale, peste etc.
15. Renunta la prajeli! Poti inabusi carnea sau o poti pregati pe gratar ori in cuptor.
16. Inlocuieste untul cu uleiul de masline.
17. Nu cumpara conserve cu peste in ulei, ci doar cu bucati de peste in suc propriu.
18. Consuma cel putin 2 litri de apa pe zi!
19. Prepara o oala mare cu supa de legume, cat sa poti consuma din ea intreaga saptamana. Supa e plina de vitamine si are foarte putine calorii.
20. Daca mananci salate in oras, evita dressingurile! Sunt pline de calorii.
21. Cand ti-e pofta de ceva si simti ca nu te poti abtine, spala-te pe dinti. Senzatia de “curat” si aroma pastei de dinti iti va taia pofta de mancare.
22. Daca ti-e pofta de ceva dulce, mananca o patratica de ciocolata cu peste 80 % cacao.
23. Mesteca guma fara zahar daca simti ca nu te poti abtine sa nu rontai ceva.
24. Pune supele si ciorbele la congelator. Astfel, vei putea sa elimini grasimea stransa la suprafata oalei inainte de a le reincalzi.
25. Condimenteaza-ti mancarea! Cu cat aceasta va fi mai aromata si mai iute, cu atat te vei satura mai repede.
26. Fa exercitii in fiecare dimineata. 15-20 de abdomene si cateva exercitii de stretching te vor face sa te simti mai bine.
27. Coboara din autobuz/metrou cu o statie inainte de destinatie si mergi pe jos.
28. Creeaza un meniu pentru intreaga saptamana, scrie-l pe o foaie si lipeste foaia pe frigider. Eventual, scrie pe foaie si un citat care te motiveaza. Astfel, nu vei mai fi tentat/a sa “calci stramb”.
29. Atunci cand gatesti, foloseste tigai si oale non-aderente pentru a evita sa mai folosesti uleiul atat de des.
30. Esti foarte hotarat/a ca vrei sa slabesti? Alunga toate tentatiile si umple-ti frigiderul cu alimente sanatoase.

sursa

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 20 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Rodrigo Emilia, 20 iulie 2015

    Nu este niciun mit.

  • Fara foto

    Mariana Braescu, 18 ianuarie 2014

    usor de citit ,dar mai greu de pus in practica ..................

  • Fara foto

    kok miori, 15 ianuarie 2014

    Sfaturi foarte bune si deja le pun in practica.

  • Fara foto

    Maria Briahna, 08 ianuarie 2014

    right

  • Fara foto

    Marieta_Pall, 06 ianuarie 2014

    Daca esti mai comod este suficient 1000 calorii,si cum faci cu serviciul,ca nu ai unde incalzi si atunci prinzul?De ce nu ne dati si ex.de meniuri?

  • valentina ionita

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 09 noiembrie 2013

    Interesant si de luat in calcul...

  • Fara foto

    Ariadna Fagarasanu, 28 septembrie 2013

    Teoretic totul e corect si sunt de acord. Problemele apar insa la punerea in practica.

  • Fara foto

    Fely Berarbran, 23 septembrie 2013

    da!sunt in totalitate de acord.

  • Fara foto

    Ilinca Pescaru, 23 septembrie 2013

    Dna Victoria, in pauzele de 5 ore dintre mese puteti lua cu incredere mici gustari care sa includa fructe - va recomand grapefruitul (un singur fruct arde in jur de 400 de calorii) sau nuci, seminte neprajite, alune si migdale crude - in pauza dintre micul dejun si pranz - si / sau iaurturi simple slabe (nu cele cu 0% grasimi, pt ca sunt lipsite de nutrienti si nu aduc nimic organismului; sunt excelente cele cu pana la 3% grasime, fara fructe, pt ca au adaos de zahar) in pauza de dupa-amiaza. In felul acesta dati metabolismului un impuls sa arda si mai multe calorii in timpul meselor principale. Bineinteles, puteti consuma si alte fructe, dar mai ales in prima pauza. Multa sanatate! :)

  • Fara foto

    Ilinca Pescaru, 23 septembrie 2013

    Povestea cu metabolismul e valabila numai in cazul regimurilor/dietelor personalizate. Daca analizati atent fiecare dintre aceste 30 de sfaturi si, eventual, veti incerca sa le si puneti in practica (macar pe unele dintre ele), veti observa ca nu mai conteaza atat de mult tipul de metabolism. Sunt reguli generale, aplicabile oricui. Asta in cazul in care nu avem nevoie de scuze. :)

  • Fara foto

    Victoria Balint, 22 septembrie 2013

    MULTUMESC --URMINDU-VA SFATUL AM SLABIT IN 3 SAPT 3 KG--MA SIMT EXCELENT DESI IN PRIMELE ZILE DESCHIDEAM FRI GIDERUL --DE MULTE ORI --SI MA INTREBAM --DE CE ? AZI MANINC DE 3 ORI PE ZI --SI 5 ORE PAUZA INTRE MESE IN CARE BEAU NUMAI APA --MU-MI MAI ESTE FOAME SI MA GINDESC --CE USOR ESTE CIND VREI SI-TI IMPUI CEVA ,CEVA BUN PT SANATATEA TA ! --INCERCATI --NU ESTE GREU --DOAR PUTINA VOINTA !

  • Fara foto

    Aiana Aiana A, 22 septembrie 2013

    ti-au fost de vreun folos pastilele? ai slabit cu vreunele dintre ele?

  • Fara foto

    Badea Consuela Cati, 21 septembrie 2013

    din tot ce-am citit pe net pana acum, acestea sant cele mai excelente sfaturi . o sa le urmez cu incredere.gata cu pastilele!

  • Fara foto

    Kity Cristina, 20 septembrie 2013

    eu la institutul Parhon i-am spus d-nei doctor povestea cu metabolismul iar d-na doctor mi-a demonstrat că nu am dreptate şi am slăbit în spital 2 kg în 5 zile

  • Fara foto

    Hansa Constantin, 20 septembrie 2013

    pentru CORNELIA la angela.hansa@yahoo.com

  • Fara foto

    Luci Limisca, 20 septembrie 2013

    excelente sfaturi! trebuie schimbat modul de viata !

  • Fara foto

    Elena Sanziana, 20 septembrie 2013

    Usor de zis, greu de infaptuit! Depinde de metabolismul fiecaruia.

  • Fara foto

    Elena Padineanu, 20 septembrie 2013

    Foarte bune sfaturile.Mi-am facut un regim propriu , bazat pe friptura la gratar-pui, salate diverse, mananc foarte bine dimineata, fac zilnic gimnastica -15 min ( cand apare gandul de a lenevi in pat si a renunta la gimnastica imi spun ca nu-mi va merge bine la serviciu si evident imi fac exercitiile ), merg pe jos la serviciu si fac zilnic plimbari in pas de "maraton" in parc. Si ca sa vezi, un costum la care doream sa renunt - fusta in talie nu ma mai ajungea cu 10 cm, acum ma incape, fusta chiar imi este lejera....Daca esti motivat , se poate. Motivatia mea este sa fiu sanatoasa !!

  • Fara foto

    Cristina Laura Gheorghe, 20 septembrie 2013

    e ok,mi se par foarte bune aceste sfaturi

  • Fara foto

    Codea Mariana, 19 septembrie 2013

    Excelente sfaturi si gata cu discutabilee cure de slabire.