Potasiul este un nutrient important, care joaca roluri cheie in buna functionare a muschilor, a nervilor si a sanatatii. Iar daca nu consumam doza zilnica recomandata (4.700 mg), putem sa avem de-a face cu o deficienta, care va duce ulterior la aparitia altor probleme de sanatate. Probabil ca ati auzit ca bananele sunt incarcate cu potasiu. Nimic mai adevarat. In medie, o banana contine 422 mg de potasiu, dar noi am ales alte cinci alimente in care acest nutrient este prezent in cantitati si mai mari. Iata care sunt alimentele pe care ar trebui sa le includeti in alimentatia voastra zilnica.
 
Cartofii dulci sunt un deliciu pe timp de vara. Este bine de stiut ca un cartof dulce dat la cuptor contine 542 mg de potasiu, pe langa alte vitamine! Sunt minunati pentru piure, dar si pentru a fi folositi in salate.
 
Avocado este un alt aliment vedeta al acestui sezon. Fie ca il folosim intr-o salata cu somon, fie ca il utilizam ca baza pentru guacamole, nu trebuie sa uitam ca jumatate de avocado contine 487 mg de potasiu!

Fasolea alba, fie ca o folosim in chili, in supa sau ca garnitura, este incarcata cu potasiu. Doar o jumatate de cana contine 502 mg de potasiu!
 
Iaurtul este o buna solutie pentru o gustare sanatoasa. Un pahar de iaurt contine, de regula, 569 mg de potasiu.
 
Spanacul poate fi folosit in salata, in burger, intr-un smoothie sau in alte mii de modalitati. Un lucru este clar: o cana de spanac incorporata in programul zilnic de alimentatie ne aduce un plus de 839 mg de potasiu!
Kuvings Romania Crockpot Romania Babyliss Romania DirtDevil Romania Breville Romania Ozen Romania
Kuvings Romania Crockpot Romania Breville Romania Babyliss Romania DirtDevil Romania Ozen Romania

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 8 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Luciana Simtion, 21 iunie 2014

    Putem manca sanatos si gatind un burger cu spanac alaturi de alte legume benefice, important este sa mancam ce ne place si cat mai sanatos, sa nu uitam ca ele sunt un aport de vitamine, sa acceptam ce e nou, bun si sanatos, fara sa tinem cu dintii de lozinca de pe vremea bunicii, ca trebuie sa consumam alaturi de carne, doar cartofi ...

  • Fara foto

    Maricica Maria, 02 iunie 2014

    va rog daca se poate, vreau sa stiu mai mult!! multumesc

  • Fara foto

    Maria Moca, 31 mai 2014

    MULTUMESC.ESTE FOARTE IMPORTANT DE STIUT ACEST LUCRU

  • Fara foto

    Maria Vartolomei, 30 mai 2014

    multumim.. excelent sfat

  • Fara foto

    Virginia Citrea, 30 mai 2014

    Scuze, ce ar avea rau spanacul in burgher?

  • Fara foto

    Alin Cristian Isac, 29 mai 2014

    Voi chiar traduceti fara sa ganditi. Vorbiti de sanatate aici si bagati spanacul in burger ???

  • Fara foto

    Mirela Dragomir, 28 mai 2014

    Interesant si benefic .

  • Fara foto

    Iuliana Lepadatu, 28 mai 2014

    MI PIACE