5 reguli de alimentatie pe care nu le stiai

Mananca multe fructe si legume. Nu sari niciodata peste micul dejun. Ai grija la marimea portiilor. Nu manca multe prajeli. Sunt reguli pe care fiecare dintre noi le stie deja de ani de zile. Asadar, noi am decis ca astazi sa va prezentam cinci reguli mai putin “celebre”, pe care toata lumea ar trebui sa le cunoasca. 

5 reguli de alimentatie pe care nu le stiai

1. Combina fructele cu un alt aliment. Din cauza aportului mare de carbohidrati, fructele nu sunt alimente foarte satioase. Pentru a-ti potoli foamea pe termen lung, combina fructele cu proteine sau cu grasimi sanatoase. Incearca gustari sanatoase precum feliile de mere cu unt de arahide, iaurtul cu zmeura sau branzica de casa cu stafide.
2. Gateste pastele al dente. Atentie, dragi iubitori ai carbohidratilor! Daca fierbeti pastele 5-6 minute in loc de 10, va veti alege cu o masa mai sanatoasa si cu o digestie imbunatatita.
3.Serveste desertul la prima ora! In fiecare zi iti e pofta de ceva dulce? Atunci alege sa mananci acea prajitura delicioasa la prima ora! Potrivit studiilor recente, este mai putin probabil sa mananci exagerat in timpul diminetii, astfel ca te vei limita probabil la o jumatate de prajtura si vei face o favoare corpului tau. In plus, se spune ca cei care consuma ceva dulce dimineata reusesc sa se abtina cu usurinta de la astfel de mancaruri in tot restul zilei.

4. Legumele proaspete nu sunt intodeauna cea mai buna alegere. Daca andivele sau sparanghelul s-au “plimbat” doua saptamani pe vapor pana sa ajunga in supermarketul tau, este foarte posibil ca ele sa nu mai contina aceeasi nutrienti ca atunci cand erau cu adevarat proaspete. De aceea, in aceste cazuri, este mai bine sa optezi pentru legumele congelate. Sfatul este ideal de urmat in sezonul rece.
5. Bea cafea. Desigur, ceaiul este bautura ideala pe care ar trebui sa o consumam zilnic, insa si cafeaua are beneficiile ei. Conform rezultatelor obtinute in urma studiilor efectuate de cercetatori, cafeaua poate preveni boli precum Alzheimerul sau diabetul. Asadar, o ceasca de cafea pe zi nu strica niciodata. Daca o bei si fara zahar, cu atat mai bine!

 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Reteta de covrigi turcesti cu susan- Simit. Covrigi turcesti cu susan - Simit reteta simpla si usor de preparat. Reteta de...

Covrigi turcesti cu susan - Simit
Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Punem la fiert inimile cu pipotele in apa rece.

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta
Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi: Intr-un bol se pun ouale impreuna cu zaharul.

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise
Parteneri
Desert briose cu ciocolata si ness
Bucataras.RO

Desert briose cu ciocolata si ness

Daca iubiti ciocolata, nu aveti cum sa nu iubiti si aceste briose. De fapt, daca va plac chestiile insiropate, cu creme, e...

Desert briose cu ciocolata si ness
Evantai de vinete cu rosii la cuptor
Culinar.RO

Evantai de vinete cu rosii la cuptor

Retete dietetice

Evantai de vinete cu rosii la cuptor