Mananca multe fructe si legume. Nu sari niciodata peste micul dejun. Ai grija la marimea portiilor. Nu manca multe prajeli. Sunt reguli pe care fiecare dintre noi le stie deja de ani de zile. Asadar, noi am decis ca astazi sa va prezentam cinci reguli mai putin “celebre”, pe care toata lumea ar trebui sa le cunoasca. 

 
1. Combina fructele cu un alt aliment. Din cauza aportului mare de carbohidrati, fructele nu sunt alimente foarte satioase. Pentru a-ti potoli foamea pe termen lung, combina fructele cu proteine sau cu grasimi sanatoase. Incearca gustari sanatoase precum feliile de mere cu unt de arahide, iaurtul cu zmeura sau branzica de casa cu stafide.
 
2. Gateste pastele al dente. Atentie, dragi iubitori ai carbohidratilor! Daca fierbeti pastele 5-6 minute in loc de 10, va veti alege cu o masa mai sanatoasa si cu o digestie imbunatatita.
 
3.Serveste desertul la prima ora! In fiecare zi iti e pofta de ceva dulce? Atunci alege sa mananci acea prajitura delicioasa la prima ora! Potrivit studiilor recente, este mai putin probabil sa mananci exagerat in timpul diminetii, astfel ca te vei limita probabil la o jumatate de prajtura si vei face o favoare corpului tau. In plus, se spune ca cei care consuma ceva dulce dimineata reusesc sa se abtina cu usurinta de la astfel de mancaruri in tot restul zilei.
 
4. Legumele proaspete nu sunt intodeauna cea mai buna alegere. Daca andivele sau sparanghelul s-au “plimbat” doua saptamani pe vapor pana sa ajunga in supermarketul tau, este foarte posibil ca ele sa nu mai contina aceeasi nutrienti ca atunci cand erau cu adevarat proaspete. De aceea, in aceste cazuri, este mai bine sa optezi pentru legumele congelate. Sfatul este ideal de urmat in sezonul rece.
 
5. Bea cafea. Desigur, ceaiul este bautura ideala pe care ar trebui sa o consumam zilnic, insa si cafeaua are beneficiile ei. Conform rezultatelor obtinute in urma studiilor efectuate de cercetatori, cafeaua poate preveni boli precum Alzheimerul sau diabetul. Asadar, o ceasca de cafea pe zi nu strica niciodata. Daca o bei si fara zahar, cu atat mai bine!
 

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 9 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Siria Lungu, 27 august 2013

    OK!

  • Fara foto

    Roxana Tisaianu, 26 august 2013

    Desigur, nu am continuat povestea, dar dupa fructe si dupa cele 20 minute de digestie a lor, dimineata e bine sa avem un mic dejun bazat pe carbohidrati cu indice glicemic scazut (paine completa de exemplu, merge si un magiun fara adaos de zahar)) + proteine sanatoase (lactate cu 0% grasime), ca sa avem multa energie pana la pranz si pt intreaga zi!

  • Fara foto

    Silvia Serratore, 23 august 2013

    Dimineata este cel mai bine sa consumi proteine sanatoase si o salata verde., in acest mod nu ai o crestere brusca a glicemiei urmata de o scadere drastica , care duce la senzatia de foame. Masa de dimineata este cea mai importanta , e a dandu -ti energia pentru cea mai mare parte a zilei. Fructele formeaza o gustare excelenta la ora 12 (pm).

  • Fara foto

    Coşarcă Camelia-Florica, 21 august 2013

    Este bine de stiut.

  • Fara foto

    Gabriela Stefan, 20 august 2013

    ASA E

  • Fara foto

    LUBITA, 20 august 2013

    In legatura cu fructele,nu tot ce citim poate fi adevarat;eu de exemplu,spre disperarea sotului,unele fructe le mananc cu paine mai ales pepenele si Slava Domnului pana la varsta pe care o am,nu s-a format nici o pojghita pe stomac!!!!

  • Fara foto

    Roxana Tisaianu, 20 august 2013

    Imi pare rau, dar see you prima regula nu sunt deloc de acord. Frustele trebuie mancate singure, pe stomacul gol pentru a absorbi vitaminele si apoi trebuie sa le lasam 15-20 min sa-si faca digestia (fructele sunt digerate rapid). Daca le mancam see you altceva, mai ales see you grasimi, se formeaza o pojghita pe stomac care nu permite absorbtia, asa ca in afara ca nu profitam de vitamine, vor ramane in stomac mai mult timp, vor fermenta si ne vom... umfla... :(. See you siguranta nu din surse americane trebuie sa ne inspiram, exista dieticieni si nutritionisti mult mai buni la noi in tara! (eu sunt doar o cititoare pasioanata a acestora, cat si a celor francezi)...

  • Fara foto

    Carmen Prunaru, 20 august 2013

    de retinut

  • Fara foto

    Marian Marcell, 19 august 2013

    buna