Multi dintre noi inca se mai lupta cu kilogramele in plus acumulate de Sarbatori. Si cum sa renunti la mancare este dificil, tot ce trebuie sa faci este sa consumi cat de des cu putinta alimente care accelereaza arderea grasimilor. 
 
Iata care sunt acestea:

1. 
Scortisoara
 
Scortisoara este binecunoscuta pentru proprietatile sale de ardere a grasimilor si de stimulare a metabolismului. S-a dovedit ca aceasta incetineste golirea stomacului, ceea ce duce la consumarea mai multor calorii si la scaderea in greutate.

2. Oua
 
Ouale contin multe proteine, toate cele 9 tipuri de aminoacizi esentiali de care corpul are nevoie pentru a se dezvolta. Studiile au aratat ca persoanele care consuma oua la micul dejun vor consuma mai putine calorii pe parcursul zilei, si implicit, vor pierde in greutate.
 
3. Avocado
 
Fructele avocado contin multe grasimi bune pentru organism si L-caritina, un aminoacid care ajuta la eliminarea apei din organism si pierdea in greutate. 
 
4. Fructe de padure
 
Fructele de padure sunt bogate in polifenoli, acestia din urma ajutand creierul sa elimine proteinele toxice care genereaza pierderile de memoria cauzate de inaintarea in varsta. De retinut este ca fructele de padure reduc cresterea in greutate, avand si proprietati anti-inflamatoare si anti-diabetice.
 
5. Ghimbir
 
Putem sa numim ghimbirul, fara a gresi, "leacul universal". Acesta are proprietati anti-inflamatorii, reduce hipertensiunea si stimuleaza efectele tractului intestinal. De asemenea, ghimbirul ajuta la reducerea senzatiei de foame, creste consumul grasimilor si poate fi folosit ca remediu pentru tratarea problemelor digestive, precum constipatie, indigestie, senzatie de greata etc.


6. Chia
 
Chia a fost indelung folosit ca medicament pentru diabetul zaharat, obezitate si bollei cardiovasculare. Mai mult de atat, chia prelungeste senzatia de satietate. Asadar, consumand chiar si o singura lingura de seminte de chia, pofta de mancare se va reduce.
 
7. Ardei iute
 
Ardeiul iute contine o substanta numita capsaicina ce reduce greutatea corporală prin diminuarea poftei de mancare si prin cresterea consumului de energie. Totusi, nu trebuie sa exageram cu consumul de ardei iute, dat fiind efectul sau iritativ.
 
8. Quinoa 
 
Quinoa este o sursa importanta de magneziu, ce ajuta la mentinerea unui nivel bun al zaharului din sange. Quinoa se digera greu, ceea ce duce la consumarea mai multor calorii de catre organism, ajutand la pierderea in greutate.
 
9. Ceai verde
 
Ceaiul verde poate face minuni pentru silueta! Iar secretul sau se refera la catechinele din compozitia sa, niste antioxidanti care determina corpul sa consume mai multe calorii. Expertii recomanda sa bem 4-5 cani de ceai pe zi, intre mese, pentru a putea vedea efecte.

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 5 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    myriam.ro, 03 august 2015

    Extractul de ceai verde are efect antioxidant si stimuleaza arderea grasimilor. http://www.myriam.ro/zdrovit-4-femina-28cpr-p-15135

  • Fara foto

    Lidia Elena Kozma, 24 ianuarie 2015

    Multumesc

  • Fara foto

    Dumitru Craciun, 24 ianuarie 2015

    nu sunt de acord cu ceaiul verde ,care nu este indicat persoanelor cu tensiune și insomnie .

  • Fara foto

    Marieta_Pall, 24 ianuarie 2015

    Este bine ca ni le reamintesti din cand in cand,multumim.

  • Fara foto

    Alx, 23 ianuarie 2015

    Chiar si ceaiul de menta consumat rece, topeste grasimile