3 reguli pentru un mic dejun care te ajuta sa slabesti sanatos

Cu totii ne dorim sa mancam mai sanatos si sa evitam kilogramele in plus. Una dintre cele mai bune metode de a face acest lucru este sa avem grija ce consumam la micul dejun si sa nu-l neglijam. Mai multe studii arata ca micul dejun activeaza metabolismul si ofera energia necesara pentru a te pune pe picioare si pentru a te ajuta sa faci fata eforturilor din prima parte a zilei.    Bineinteles, exista cateva reguli (simple) de urmat pentru a transforma micul dejun intr-un aliat de nadejde in lupta cu kilogramele in plus. 

3 reguli pentru un mic dejun care te ajuta sa slabesti sanatos

Mananca imediat ce te-ai trezit
Este recomandat sa iei micul dejun la 30 de minute, maxim o ora, dupa ce te-ai trezit. Facand acest lucru, iti activezi rapid metabolismul si iti incurajezi corpul sa arda cat mai multe grasimi.

Daca mananci imediat dupa ce te trezesti, te vei simti satula mai mult timp, iar acest lucru te va tine departe de gustarile nesanatoase din comert, la indemana, dar pline de zahar, grasimi si E-uri.

In cazul in care nu esti o persoana careia sa-i faca placere sa manance la prima ora a diminetii, incearca macar un smoothie.

Cu cat mai multe proteine, cu atat mai bine
Un mic dejun bogat in proteine (de exemplu, oua sau iaurt) amana senzatia de foame si te va face sa mananci mai putin, ceea ce se traduce prin mai putine kilograme in plus.

Un studiu recent a aratat ca femeile care mananca oua fierte la micul dejun au pierdut de doua ori mai multe kilograme decat femeile care-si incep ziua cu un covrig.

Proteinele din oua dau o stare de satietate care te ajuta sa consumi mai putin calorii de-a lungul zilei. De asemenea, proteinele iti vor oferi si energia necesara pentru o zi intreaga, pentru ca se digera mult mai incet.

Adauga o banana
Un mic dejun bogat in fibre te ajuta sa arzi mai multe calorii, deoarece te fac sa te simti plina si obliga corpul sa foloseasca energia depozitata in grasimi.

Bananele si cerealele integrale sunt doua dintre alimentele bogate in fibre. O combinatie intre acestea este ideala pentru micul dejun.

Sursa articol: time.com

Sursa foto: triiifitness.com

 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Reteta de covrigi turcesti cu susan- Simit. Covrigi turcesti cu susan - Simit reteta simpla si usor de preparat. Reteta de...

Covrigi turcesti cu susan - Simit
Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Punem la fiert inimile cu pipotele in apa rece.

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta
Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi: Intr-un bol se pun ouale impreuna cu zaharul.

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise
Parteneri
Desert briose cu ciocolata si ness
Bucataras.RO

Desert briose cu ciocolata si ness

Daca iubiti ciocolata, nu aveti cum sa nu iubiti si aceste briose. De fapt, daca va plac chestiile insiropate, cu creme, e...

Desert briose cu ciocolata si ness
Evantai de vinete cu rosii la cuptor
Culinar.RO

Evantai de vinete cu rosii la cuptor

Retete dietetice

Evantai de vinete cu rosii la cuptor