Sa gatesti in fiecare seara o cina sanatoasa poate fi o adevarata provocare pentru multi dintre noi. Din fericire insa, exista cateva mici trucuri care ne pot ajuta sa pregatim mese gustoase si rapide. In aceasta categoria intra si urmatoarele 8 alimente semi-preparate care iti vor face viata mult mai usoara:
 
1. Amestec pentru salata
 
Salata la punga nu suna a fi unul dintre cele mai sanatoase alimente, insa veti reusi sa economiti foarte mult timp cu ajutorul sau. Puteti folosi amestecul ca baza pentru diferite salate sau ca garnitura pentru friptura, orez s.a.m.d.

2. Legume congelate
 
Este bine sa avem mereu o punga de legume congelate la indemana, caci sunt foarte usor de pregatit (unele pot fi pregatite si la microunde) si pot fi servite simplu sau langa o multitudine de alte preparate.

3. Fulgi de cartofi pentru piure
 
Nu sunt tocmai fanii acestor fulgi de cartofi, insa din cand in cand isi pot dovedi utilitatea. Punctul lor forte este rapiditatea cu care se pregatesc, desi gustul nu este la fel de bun ca cel al piureului facut in casa.

4. Sosuri pentru paste
 
Exista o varietate de astfel de sosuri in comert, ce se pregatesc in mai putin de 1 minut si completeaza perfect pastele. Trebuie sa recunoastem insa ca nu sunt la fel de bune ca cele facute in casa.

5. Peste semipreparat
 
Pestele este una dintre cele mai frecvente alegeri pentru cina. Cu toate acestea, de multe ori nu iti mai ramane timp sa mai gatesti altceva pe langa peste. In astfel de cazuri in care timpul ne preseaza, pestele semi-preparat este ideal.

6. Orez instant
 
Orezul este garnitura perfecta pentru multe preparate, iar pregatirea sa nu iti ia decat cateva momente!

Sursa articol: www.skinnymom.com
Sursa foto: www.flickr.com
 

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto