Una dintre cele mai frecvente greseli de nutritie din zilele noastre are legatura cu mancatul la locul de munca. Fie ca nu ne luam pachet de acasa si alegem sa mancam preparate nesanatoase, fie ca alegem sa savuram pranzul in fata calculatorului si sa consumam mai multe calorii decat am face-o in mod obisnuit, trebuie sa incetam sa mai facem aceste greseli!
Iata 7 reguli care te vor ajuta sa ai un pranz la birou mult mai sanatos:
 
1. Nu manca la birou
 
Specialistii sustin ca mancatul la birou nu este deloc sanatos. Mai mult, studiile au aratat ca mancatul la birou poate atrage dupa sine mici recompense pe care ni le facem pentru ca am renuntat la pauza propriu zisa.

2. Regula de 15 minute
 
Daca este ziua unuia dintre colegi, iar prajiturile iti fac cu ochiul, cea mai buna modalitate este de a gusta putin dintr-o prajitura, iar apoi sa te mentii ocupat timp de 15 minute. Studiile au aratat ca astfel pofta ta va disparea.

3. Inlocuieste cafeaua cu apa
 
In loc sa savurezi cafea, mai bine alege sa te hidratezi corespunzator. Persoanele care se hidrateaza bine au tendinta de a slabi mult mai usor. In plus, deshidratarea poate fi adesea confundata cu starea de foame, care poate duce la consumarea unor calorii inutile.

4. Consuma fistic
 
Cea mai buna si hranitoare gustare, fisticul poate fi de un real ajutor pentru organism: ajuta la scaderea colesterolului rau, a trigliceridelor si la tratarea a diferite afectiuni digestive si cardiovasculare. Cu toate acestea, nu trebuie sa consumati fistic in exces, caci poate favoriza cresterea in greutate, din cauza valorii sale energetice mari.

5. Fara dulciuri la birou
 
In unele birouri exista un recipient cu diferite bomboane sau dulciuri. Daca si la voi este la fel, asigurati-va ca tineti acest recipient cat mai departe de voi. Cu cat mai departe va fi de voi, cu atat mai putin probabil este sa le mancati.

6. Nu sarbatoriti cu mancare

Exista o tendinta generala de a sarbatori succesurile sau sarbatorile de la locul de munca prin mese copioase. Ei bine, aflati ca puteti sarbatori si in alte moduri. De exemplu, puteti oferi flori in cazul indeplinirii unor teluri profesionale, in loc de cupcakes si bomboane.

7. Pregateste pachetul dupa masa

Conform studiilor, atunci cand iti pregatesti pachetul cu mancare pentru pranz trebuie sa fii deja satul, fiind recomandat il pregatim dupa cina sau dupa micul dejun. Fiind satul, ai tendinta de a alege alimente mult mai sanatoase decat daca ai alege in momentele in care ti-e foame. Suna logic, asa-i?
 
Sursa articol: www.self.com
Sursa foto: www.flickr.com
 

Recomandari electrocasnice

Panini Maker Large

- 15 %
389.99 lei
331.50 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto