Pentru ca am intampinat deja cu bucurie prima ninsoare si usor, usor am inceput sa intram in spiritul sarbatorilor de iarna, gandul ne sta tot mai mult la cadouri, brazi impodobiti, la serile linistite petrecute alaturi de cei dragi, dar si la masa traditionala de Craciun.

Si pentru ca am invatat de-a lungul timpului ca sanatatea e mai importanta decat toate, am decis ca anul acesta sa imbinam utilul cu placutul si sa ne bucuram de zilele ce Craciun, avand, in acelasi timp, mai multa grija de organismul nostru. Asadar, astazi va prezentam cateva sfaturi pe care le puteti urma si dumneavoastra pentru a va pastra silueta pe tot parcursul sarbatorilor.
 
 
1. Nu manca incontinuu. Atunci cand ne asezam la masa de Craciun, alaturi de prieteni ori familie, uitam sa ne mai ridicam si prindem obiceiul de a manca incontinuu, orice ar fi pe masa. Asadar, de acest Craciun, asaza masa o singura data, serveste preparatele si strange ceea ce a ramas pe masa de indata ce toti au terminat de mancat. Dupa aceea, va puteti distra cu un joc de grup sau de familie, puteti dansa sau depana amintiri fara grija ca veti mai “rontai” gustari intruna.
 
2. Bea apa. Pentru a elimina toxinele din corp, organismul are nevoie de cel putin doi litri de apa pe zi. Nu uita de aceasta regula nici in timpul sarbatorilor. Atunci cand te asezi la masa de Craciun, ia langa tine o sticla de apa plata pentru a te asigura ca nu vei uita sa te hidratezi din cand in cand.
 
3. Redu cantitatea de alcool. Bauturile cu alcool contin mult mai multe calorii decat ai putea sa-ti inchipui. Asadar, acorda mai multa atentie cantitatii pe care o consumi. Rezuma-te la unul sau doua pahare de vin bun. In felul acesta, iti vei satisface si pofta si vei reusi sa ramai in forma.
 
4. Fa miscare. Distreaza-te din plin si bucura-te de atmosfera sarbatorilor. Fa plimbari lungi prin oras alaturi de prieteni pentru a admira luminitele de Craciun, danseaza alaturi de familie sau, de ce nu, alearga prin zapada. 
 
5. Pastreaza un echilibru. In zilele de sarbatori, multi dintre noi obisnuiesc sa manance o singura data, mult si bine. Ceea ce stim deja ca nu este indicat deloc. Asadar, ai grija ca si in aceasta perioada sa consumi cinci mese pe zi (trei mese principale si doua gustari), sa te hidratezi constant si sa pastrezi un echilibru. Nu zice nimeni ca nu trebuie sa mananci din salata de boeuf, dar ce ar fi daca anul acesta te-ai limita la o portie mica, mica?
 
6. Invata sa spui nu. Chiar daca esti in vizita la cineva apropiat sau te afli la o petrecere, invata sa spui nu cand vine vorba de mancarurile care iti afecteaza negativ silueta si organismul. Daca tu nu doresti sa mananci un anumit preparat care este, spre exemplu, mai bogat in grasimi, refuza cu politete, chiar daca gazda face presiuni asupra ta. Iti vei multumi mai tarziu.

Recomandari electrocasnice

Panini Maker

- 28 %
249.99 lei
179.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 7 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Bica Elena, 25 decembrie 2014

    multumim pentru sfaturi

  • Fara foto

    Grigore Niculae Si Paula, 15 decembrie 2013

    de tinut minte

  • Fara foto

    Mathe_Karoly, 10 decembrie 2013

    felicitari, imi place, bravo, like

  • Fara foto

    Karoly Mathe, 10 decembrie 2013

    imi place, bravo, felicitari, like&share, particip

  • Fara foto

    Denissa Liana Aurelia Lorincz, 28 noiembrie 2013

    Cata dreptate aveti. Nu demult timp mi-am propus sa slabesc - din motive de sanatate.Va spun cu seriozitate ca, cel putin in cazul meu (am cu 20 Kg. mai mult decat ar trebui ) AM motivatia si vointa sa slabesc. Mereu am fost adepta raportarii unei diete de slabire la strea subiectului< fizica si deloc neneglijabila, psihica. Slabesti daca nu mananci !, dar sa faci si miscare. Eu imi explic obezitatea prin sentimentul de frustrare si prin pierderea serviciului.Ii sfatuiesc pe cei care vor sa slabeasca sa-si propuna lucruri REALISTE in TOT ceea ce intreprind.

  • valentina ionita

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 27 noiembrie 2013

    sa luam aminte...

  • Fara foto

    Georgeta Burlacu, 27 noiembrie 2013

    va trebui sa devenim ponderati. s-o facem/