6 sfaturi pentru a-ti pastra silueta pe parcursul sarbatorilor

Pentru ca am intampinat deja cu bucurie prima ninsoare si usor, usor am inceput sa intram in spiritul sarbatorilor de iarna, gandul ne sta tot mai mult la cadouri, brazi impodobiti, la serile linistite petrecute alaturi de cei dragi, dar si la masa traditionala de Craciun. Si pentru ca am invatat de-a lungul timpului ca sanatatea e mai importanta decat toate, am decis ca anul acesta sa imbinam utilul cu placutul si sa ne bucuram de zilele ce Craciun, avand, in acelasi timp, mai multa grija de organismul nostru. Asadar, astazi va prezentam cateva sfaturi pe care le puteti urma si dumneavoastra pentru a va pastra silueta pe tot parcursul sarbatorilor.    

6 sfaturi pentru a-ti pastra silueta pe parcursul sarbatorilor

1. Nu manca incontinuu. Atunci cand ne asezam la masa de Craciun, alaturi de prieteni ori familie, uitam sa ne mai ridicam si prindem obiceiul de a manca incontinuu, orice ar fi pe masa. Asadar, de acest Craciun, asaza masa o singura data, serveste preparatele si strange ceea ce a ramas pe masa de indata ce toti au terminat de mancat. Dupa aceea, va puteti distra cu un joc de grup sau de familie, puteti dansa sau depana amintiri fara grija ca veti mai “rontai” gustari intruna.
2. Bea apa. Pentru a elimina toxinele din corp, organismul are nevoie de cel putin doi litri de apa pe zi. Nu uita de aceasta regula nici in timpul sarbatorilor. Atunci cand te asezi la masa de Craciun, ia langa tine o sticla de apa plata pentru a te asigura ca nu vei uita sa te hidratezi din cand in cand.
3. Redu cantitatea de alcool. Bauturile cu alcool contin mult mai multe calorii decat ai putea sa-ti inchipui. Asadar, acorda mai multa atentie cantitatii pe care o consumi. Rezuma-te la unul sau doua pahare de vin bun. In felul acesta, iti vei satisface si pofta si vei reusi sa ramai in forma.
4. Fa miscare. Distreaza-te din plin si bucura-te de atmosfera sarbatorilor. Fa plimbari lungi prin oras alaturi de prieteni pentru a admira luminitele de Craciun, danseaza alaturi de familie sau, de ce nu, alearga prin zapada.
5. Pastreaza un echilibru. In zilele de sarbatori, multi dintre noi obisnuiesc sa manance o singura data, mult si bine. Ceea ce stim deja ca nu este indicat deloc. Asadar, ai grija ca si in aceasta perioada sa consumi cinci mese pe zi (trei mese principale si doua gustari), sa te hidratezi constant si sa pastrezi un echilibru. Nu zice nimeni ca nu trebuie sa mananci din salata de boeuf, dar ce ar fi daca anul acesta te-ai limita la o portie mica, mica?
6. Invata sa spui nu. Chiar daca esti in vizita la cineva apropiat sau te afli la o petrecere, invata sa spui nu cand vine vorba de mancarurile care iti afecteaza negativ silueta si organismul. Daca tu nu doresti sa mananci un anumit preparat care este, spre exemplu, mai bogat in grasimi, refuza cu politete, chiar daca gazda face presiuni asupra ta. Iti vei multumi mai tarziu.

 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Reteta de covrigi turcesti cu susan- Simit. Covrigi turcesti cu susan - Simit reteta simpla si usor de preparat. Reteta de...

Covrigi turcesti cu susan - Simit
Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Punem la fiert inimile cu pipotele in apa rece.

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta
Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi: Intr-un bol se pun ouale impreuna cu zaharul.

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise
Parteneri
Desert briose cu ciocolata si ness
Bucataras.RO

Desert briose cu ciocolata si ness

Daca iubiti ciocolata, nu aveti cum sa nu iubiti si aceste briose. De fapt, daca va plac chestiile insiropate, cu creme, e...

Desert briose cu ciocolata si ness
Evantai de vinete cu rosii la cuptor
Culinar.RO

Evantai de vinete cu rosii la cuptor

Retete dietetice

Evantai de vinete cu rosii la cuptor