Noul an scolar a inceput si stim cu totii cat de grea este reacomodarea pentru cei mici. Abilitatile de a se concentra si de a retine informatiile au de suferit dupa terminarea vacantei. Gandurile lor zboara catre jocurile din timpul vacantei si toate activitatile distractive pe care obisnuiau sa le faca.

Exista, insa, cateva alimente prin care poti facilita imbunatatirea memoriei micutului tau. Acestea pot fi consumate atat in stare naturala, cat si gatite, fara a-si pierde aceste proprietati benefice.
 
 
Afinele

Afinele sunt cunoscute ca fiind cele mai importante fructe care ajuta la imbunatatirea memoriei si a puterii de concentrare. Cu un nivel ridicat de antioxidanti ce protejeaza celulele creierului, acestea duc la imbunatatirea capacitatii de invatare, atat de necesara celor mici, insa si la imbunatatirea memoriei spatiale.
 
Avocado

Avocado ajuta, gratie proprietatilor sale nutritive, la protejarea sistemului cardio-vascular, iar prin aceasta faciliteaza transportul oxigenului catre celulele nervoase si, implicit, capacitatea de memorare.
 



Nuci si seminte
 
O sursa importanta de Omega 3, Omega 6, dar si de vitamina B6 si E, nucile si semintele imbunatatesc capacitatile cognitive ale celui mic. Acestea pot fi consumate atat in stare cruda, cat si preparate, insa este recomandat sa se consume in stare cruda.


Pestele gras

Datorita proprietatilor pe care le au speciile de peste gras (precum macroul, hering sau somon), in special Omega 3, ajuta la imbunatatirea functionarii creierului.
 

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 3 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    lumina, 23 septembrie 2014

    pai da ... nuci si .... seminte (2)

  • Fara foto

    Dobrescu Victor, 20 septembrie 2014

    Atentie mamici si tatici !

  • Fara foto

    Vicky Wilde, 19 septembrie 2014

    Ori nu mai stiu eu sa numar, ori asa este: sunt doar 4 alimente, era vorba de 5!!!!!!