Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, în condiţiile în care o mare parte a clienţilor săi este una matură, având în vedere tradiţia acestui brand. În acest scop, a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, în care focusul este componenta emoțională a gătitului, mai mult decât cea pragmatică. Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii.

Cornete sau rulouri crocante din foietaj umplute cu o crema fina de vanilie si frisca. O reteta usoara, rapida si...
Cornete sau rulouri din foietaj cu crema de vanilie - reteta usoara, rapida si delicioasa
Incearca o reteta simpla de turta dulce! Usor de facut impreuna cu copiii sau nepotii, aromata si delicioasa. Perfecta pentru...
Reteta simpla de turta dulce. Usor de facut, gustoasa si aromata
Descopera reteta traditionala de carnati de casa din carne de porc si vita, cu boia, usturoi si condimente . Simpli,...
Carnati de casa. Reteta traditionala de carnati din carne de porc si vita
Retete pentru mese in familie Pentru masa de Paste, am ales o rețetă de pască cu brânză și ciocolată. Am avut ca...
Desert pasca cu branza si ciocolata
Bun de baut,bun la cremele prajiturilor,bun de tinut o iarna intreaga!! pentru concurs toamna se numara borcanele
Nectar de caise
Comentarii