Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, în condiţiile în care o mare parte a clienţilor săi este una matură, având în vedere tradiţia acestui brand. În acest scop, a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, în care focusul este componenta emoțională a gătitului, mai mult decât cea pragmatică. Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii.
Reteta de covrigi turcesti cu susan- Simit. Covrigi turcesti cu susan - Simit reteta simpla si usor de preparat. Reteta de...
Covrigi turcesti cu susan - SimitPunem la fiert inimile cu pipotele in apa rece.
Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaligutaFoi: Intr-un bol se pun ouale impreuna cu zaharul.
Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caiseDaca iubiti ciocolata, nu aveti cum sa nu iubiti si aceste briose. De fapt, daca va plac chestiile insiropate, cu creme, e...
Desert briose cu ciocolata si nessRetete dietetice
Evantai de vinete cu rosii la cuptor
Comentarii