Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, în condiţiile în care o mare parte a clienţilor săi este una matură, având în vedere tradiţia acestui brand. În acest scop, a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, în care focusul este componenta emoțională a gătitului, mai mult decât cea pragmatică. Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii.

Prajitura Regina Maria – blat pufos, insiropat, bezea crocanta cu nuci si crema fina de cacao cu unt. Un desert perfect...
Prajitura Regina Maria – desert cu blat pufos, bezea cu nuca si crema fina de cacao cu unt
Alegeti o bucata de carne care sa nu fie prea groasa.
Rulada din piept de porc
Pentru inceput, trebuie sa pregatim carnea pentru sarmale.
Sarmale in foi de varza cu afumatura
Retete pentru mese in familie Pentru masa de Paste, am ales o rețetă de pască cu brânză și ciocolată. Am avut ca...
Desert pasca cu branza si ciocolata
Bun de baut,bun la cremele prajiturilor,bun de tinut o iarna intreaga!! pentru concurs toamna se numara borcanele
Nectar de caise
Comentarii