Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, în condiţiile în care o mare parte a clienţilor săi este una matură, având în vedere tradiţia acestui brand. În acest scop, a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, în care focusul este componenta emoțională a gătitului, mai mult decât cea pragmatică. Vegeta transformă reţetele şi gătitul în experienţe. Le vorbeşte consumatorilor săi despre emoţii şi sentimente şi le transmite faptul că momentele în care gătim înseamnă bucurie şi sunt o activitate care apropie oamenii.
Incearca o reteta usoara de briose pufoase cu aroma de vanilie si ciocolata. Acest desert simplu si rapid se prepara in doar...
Briose pufoase cu vanilie si ciocolata – reteta usoara, gata in 30 de minuteDescopera reteta traditionala pentru cartofi taranesti si invata cum sa prepari acest fel de mancare delicios si simplu. Afla...
Cartofi taranesti reteta traditionala. Cum sa gatesti cartofi taranesti deliciosiIncearca reteta noastra savuroasa de ceafa de porc la tigaie, gatita cu ceapa rosie usor sotata, rosii cherry dulci si...
Ceafa de porc la tigaie cu ceapa rosie, rosii cherry si rozmarin – reteta simpla si aromataRetete pentru mese in familie Pentru masa de Paste, am ales o rețetă de pască cu brânză și ciocolată. Am avut ca...
Desert pasca cu branza si ciocolataBun de baut,bun la cremele prajiturilor,bun de tinut o iarna intreaga!! pentru concurs toamna se numara borcanele
Nectar de caise
Comentarii