Sarbatorile au trecut, musafirii au plecat la casele lor, dar totusi kilogramele in plus au ramas. Daca si tu te regasesti in categoria ghinionistilor care se lupta cu mentinerea greutatii sub control in aceasta perioada, trebuie sa stii ca exista 10 modalitati simple de a scapa de kilogramele nedorite.

Iata care sunt acestea:
 
 
1. Bea multa apa
 
De multe ori, confundam senzatia de foame cu setea. De aceea, specialistii de recomanda sa consumam cat de multa apa putem; in acest fel, obtinem senzatia de satietate si nu vom mai fi tentati sa mancam la fel de mult.
 
2. Mananca mai multe mese pe zi 
 
S-a dovedit ca persoanele care au 5 mese pe zi reusesc sa isi controleze greutatea pe termen lung. Mesele frecvente si usoare au tendinta de a reduce apetitul, de a creste energia si de a imbunati starea de spirit. Mai mult, ajuta si la imbunatatirea metabolismului.
 
3. Redu portiile
 
Atunci cand iei cina in oras nu te lasa tentat sa cureti farfuria. Incearca sa lasi o treime din portie in farfurie. Poti lua restul la pachet si il poti consuma a doua zi pentru pranz. De asemenea, poti face acest lucru si cand mananci acasa. O astfel de reducere a cantitatii de mancare consumata iti poate garanta un consum cu aproximativ 500 de calorii mai mic pe zi.
 
4. Evita consumul de alcool
 
Nu uita ca alcoolul este o sursa importanta de calorii. De exemplu, un pahar de vin rosu are aproximativ 150 de calorii, in timp ce acelasi pahar de vin alb are 100 de calorii. Si mai daunatore dietei sunt cocktailurile cremoase, acestea echivaland cu un desert. Cel mai bine este sa te rezumi la apa pe perioada dietei.
 
5. Consuma (putin) mai multe proteine
 
Studiile au aratat ca proteinele mentin senzatia de satietate mai mult decat o fac grasimile sau carbohidratii. S-a dovedit ca persoanelor care consuma un mic dejun sau un pranz bogat in proteine le va fi mai putin foame la urmatoarea masa.
 
6. Fa-ti un plan pentru petreceri
 
Daca esti invitat la vreo petrecere, ofera-te sa aduci un platou. Poti opta pentru un platou cu fructe taiate de care te poti bucura fara ca dieta ta sa aiba de suferit.

7. Ia mici pauze
 
Chiar daca se intampla sa mananci mai mult intr-o seara, nu trebuie sa te descurajezi. O mica pauza poate fi exact ceea ce iti trebuie pentru a o lua a doua zi de la capat cu dieta.
 
8. Inlocuieste alimentele
 
Ai obiceiul de a rontai in fata televizorului? Poti inlocui cu succes covrigeii sau chips-urile cu niste fructe sau legume taiate cubulete. Sunt delicioase, hranitoare si nu iti afecteaza deloc planul de a slabi!
 
9. Evita stresul
 
Stresul te impiedica sa slabesti. Asadar, este posibil ca din cauza stresului rezultatele dietei sa intarzie sau apara, sau chiar sa mai pui kilograme in plus. Asadar, in primul rand, trebuie sa urmezi o dieta anti stres. In acest sens, poti opta pentru yoga, meditatie sau sport.

10. Fa-ti mici placeri
 
Rasplateste-ti eforturile de a slabi cu mici pofte. Daca iti permiti sa mananci orice vrei la 2 mese din 21, greutatea ta nu va avea de suferit, iar motivatia ta va fi mult mai intensa. Totusi, este indicat sa nu abuzezi de aceste 2 mese pe saptamana.

Sursa foto: www.flickr.com

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 3 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Lucica Tudor, 15 februarie 2015

    cu marirea cantitatii de proteine nu sunt de acord...decat daca sunt proteine vegetale...

  • Fara foto

    Andreea Radulescu, 13 ianuarie 2015

    cum vi se pare?

  • Fara foto

    Netcu Adelina, 13 ianuarie 2015

    Multumesc, sunt sfaturi cu adevarat bune si usor de urmat.