Cu totii le cunoastem: sunt femeile care mananca fara probleme o prajitura seara, in timp ce multi dintre noi isi numara fiecare calorie consumata si se abtin de la multe preparate. Cu toate astea, aceste femei isi mentin o conditie fizica de invidiat, pe cand noi ne numaram kilogramele in plus. 
 
Sigur si voi v-ati intrebat care le este secretul, caci pana la urma organismele nu pot diferi chiar atat de mult, nu-i asa? 
Iata ce secrete am reusit sa aflam de la femeile care nu se ingrasa niciodata:
 
1. Nu fiecare zi este o zi speciala
 
In timp ce este chiar recomandat ca din cand in cand sa ne rasfatam cu un preparat ce ne place, nu trebuie sa facem din asta un obicei. Asadar, alegeti-va cu intelepciune micile escapade culinare si faceti mici compromisuri in acest sens. De exemplu, daca ati mancat la cina o prajitura delicioasa, renuntati la biscuitii de la cafeaua de a doua zi dimineata.
 
2. Vorbiti mult in timpul cinei
 
Este adevarat ca scopul principal al unei cine este sa mancam, insa este si o ocazie minunata de a petrece timpul cu cei apropiati. Vorbaria te poate ajuta sa mananci mai putin. Un studiu realizat de Revista de Endocrinologie si Metabolism a aratat ca persoanele care consuma un bol de inghetata in 30 de minute vor resimti mai tare senzatia de satietate decat cei care consuma aceeasi cantitate de inghetata in 5 minute.
 
3. Nu pierdeti timpul cu mancarurile de dieta
 
Mancarurile sarace in grasimi sau in calorii suna bine doar in teorie, fiind, de multe ori, bogate in carbohidrati si intens procesate. Acestea se transforma in zahar odata ajunse in corpul tau si iti afecteaza greutatea. 

4. Nicio mancare nu este rea
 
Nu putem spune despre ciocolata ca este rea si despre varza ca este buna. Un studiu al Universitatii din Toronto a analizat comportamentul unor femei ce au fost private pentru cateva saptamani de ciocolata. Rezultatele au aratat ca pofta de ciocolata a crescut in momentul in care li s-a interzis sa o mai consume.
 
5. Faceti-va somnul de frumusete
 
In momentul in care suntem sub presiunea timpului, somnul este primul lucru care are de suferit, caci preferam sa dormim mai putin decat sa renuntam la alte activitati. Cercetariile au aratat insa ca somnul are un rol important pentru a ne mentine sanatatea, tineretea si determina cresterea in greutate.

6. Nu va invinovatiti
 
Chiar daca se intampla sa "calcati" stramb, nu trebuie sa aveti mustrari de constiinta. Este posibil ca un astfel de "pas" gresit sa fie exact ceea ce va trebuia pentru a va motiva sa mancati mai sanatos pe viitor.
 
7. Evitati sucurile dietetice 
 
Asupra acestora exista multe controverse; in timp ce unele cercetari arata ca acestea nu afecteaza greutatea, altele sustin ca duc la cresterea in greutate, prin cresterea poftei de mancare. 
 
8. Experimentati in bucatarie
 
Mancatul sanatos nu este niciodata plictisitor daca stii cum sa fii creativ in bucatarie. Puteti folosi condimente, pentru a obtine gusturi noi, unele dintre ele, precum piperul rosu, scortisoara sau ginsengul, ajuta la arderea grasimilor din organism.

9. Nu numarati caloriile
 
Exista o diferenta foarte mare intre modul in care organismul foloseste 1000 de calorii provenite din mancaruri de tip junk food, fata de 1000 de calorii provenite din alimente integrale. Mai degraba trebuie sa va concentrati pe consumarea a cat mai multe alimente naturale.

10. Consumati zahar cu intelepciune
 
Zaharul nu este bun pentru silueta, insa asta nu inseamna ca trebuie sa renuntati la el definitiv. Folositi-l in portii mici, fara a abuza, iar silueta voastra nu va avea de suferit.

Sursa articol: www.womansday.com
 

Recomandari electrocasnice

Blender Monterrey White

- 23 %
299.99 lei
229.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 6 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Istrati Apoltan Raluca Edit, 20 februarie 2015

    Sunt una dintre cele care au reușit schimbarea "imposibilă" și tot ceea ce e scris este perfect adevărat, în disperare de cauză am urmat și un curs legat de nutriție și mi s-a explicat cu detalii faptul că influențăm starea generală și sănătatea 75% prin ceea ce consumăm, doar restul de 25% includ stresul, poluarea și geneticul. Ambele mele bunice îmi erau obeze și suportau consecințele excesului de greutate asupra sănătății. Urmând cu răbdare și consecvență sfaturi precum cele din postare, nici mama mea, nici eu nu am alunecat spre a ne complace în moștenirea genetică care putea, într-adevăr, să aibă o influență imensă, dar... din fericire ne-am întors din drum și suntem în parametri normali după ce ajunsesem să trecem dincolo de supraponderalitate și să fim persoane frustrate și chiar depresive cea mai mare parte a timpului. Chiar nu sunt ipocrită, atunci când există ambiție, consecvență, încredere, susținere, iar satisfacția rezultatului să nu determine recăderea în vechile obiceiuri care au dus pe drumul nedorit sunt trepte sigure spre reușită. Ne menținem de mai bine de șase ani, obișnuințele noi și bune au devenit simplu de continuat, dar sunt în anturajul nostru persoane care s-au dat bătute și sunt iar grase.

  • Fara foto

    Jura Daniela, 19 februarie 2015

    Niciodata nu poti indeplini toate regulile de mai sus pe unele da, dar altele nu !!!! .

  • Fara foto

    Viki Micu, 07 februarie 2015

    Haideti sa nu fim ipocriti/e! Totul tine: 1, genetic; 2, cantitatile ingerate+miscarea si nu in nultimul rand, la femei, dupa menopauza riscul ingrasarii este mult sporit. In rest, totul cu ponderatie!

  • Fara foto

    Netcu Adelina, 03 februarie 2015

    Sa incercam,dar nu pot spune ca incalc prea multe reguli de sanataste, poate masa de seara prea tarzie uneori, incep cu salata verde.

  • Fara foto

    Danut Rusu, 02 februarie 2015

    bune aceste sfaturi insa de slabit tot nu pot sa slabesc atata timp cat sunt un gurmand, iar datorita serviciului mananc cand pot.

  • Fara foto

    LACRAMIOARA, 29 ianuarie 2015

    Sfaturi foarte bune!