De cate ori ti s-a intamplat sa pleci la munca si sa nu ai timp sa-ti iei mancare sanatoasa la tine? Probabil ca de multe ori. Stim pentru ca si noi am patit-o. Se intampla cateodata sa te trezesti mai tarziu decat ar trebui, sa te imbraci repede si sa fugi la birou fara sa-ti dai seama ca nu ai pus si un pachet cu mancare in geanta. Care este solutia salvatoare? O gustare sanatoasa pe care o poti cumpara de la orice supermarket. Noi va prezentam astazi 15 idei de gustari tocmai bune de rontait in pauza de masa.
 
1. Nuci. Sunt foarte bogate in antioxidanti si in acizi grasi omega-3. Combina o mana de nuci cu un fruct ori cu cateva feliute de branza. Gustarea aceasta este foarte satioasa si nu dauneaza siluetei.
 
2. Mere. Cand simti ca ti-e foarte foame, dar nu ai timp sa mananci, consuma un mar mare. Este gustos si, in plus, te ajuta sa scapi de kilogramele nedorite.
 
3. Iaurt grecesc cu fructe. Contine mai multe proteine decat iaurtul obisnuit si este delicios in combinatie cu fructele de padure.
 
4. Portocala cu migdale. Portocala contine multa vitamina C, substanta de care organismul are mare nevoie, iar migdalele crude contin proteine, acizi grasi benefici pentru organism si sunt bogate si in fibre.
 
5. Branza de casa fara grasimi si ananas. Branza iti ofera aportul de calciu necesar, iar ananasul dulce vine la pachet cu multe vitamine.
 
6. Morcovi si hummus. Cele doua alimente se completeaza de minune, gustul este delicios si, in plus, gustarea contine putine calorii.
 
7. Mar cu unt de arahide. Aceasta este una dintre cele mai populare combinatii cand vine vorba de gustari sanatoase. Taie un mar pe jumatate si unge-l pe fiecare parte cu o lingurita de unt de arahide. Gustos, rapid si fara griji.
 
8. Banane. Ca gustare, poti consuma o banana. Iti va tine de foame si iti va alimenta organismul cu potasiul atat de benefic pentru musculatura.
 
9. O felie de paine prajita cu ricotta. Fibre, proteine si calciu – reteta ideala pentru o gustare rapida.
 
10. Biscuiti din faina integrala. Combina cinci-sase biscuiti din faina integrala cu un ciorchine de struguri.
 
11. Popcorn. Ai un cuptor cu microunde la locul de munca? Foarte bine. Atunci poti consuma o jumatate de punga de popcorn cu sare daca nu ai timp sa mananci altceva. Totusi, ai grija sa nu alegi variantele cu unt sau cu alte arome precum cea de bacon ori de cascaval.
 
12. Conserva de peste. Poti opta pentru ton, somon sau chiar sardine. Alege varianta in suc propriu.
 
13. Ciocolata neagra. Alege, de pe raftul magazinului, o ciocolata cu peste 70% cacao. Mananca 2-3 patratele si sigur te vei simti mai bine.
 
14. Cereale integrale. Nu-ti recomandam batoanele de cereale pentru ca acelea au, in general, un adaos mare de zahar. Cu toate acestea, poti opta pentru o punga cu cereale integrale.
 
15. Salata de spanac. Cumpara o punga de spanac tanar de la supermarket si adauga putina sare si putin ulei de masline. Consuma salata cu o felie de paine integrala.
Kuvings Romania Crockpot Romania Babyliss Romania DirtDevil Romania Breville Romania Ozen Romania
Kuvings Romania Crockpot Romania Breville Romania Babyliss Romania DirtDevil Romania Ozen Romania

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 14 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Corina Sirbu, 11 octombrie 2015

    Dacă mănânci la micul dejun ceapa sau usturoi cred ca riști sa ramai singur pe parcursul zilei

  • Fara foto

    Gigi Jack, 07 ianuarie 2014

    foarte adevarat

  • Fara foto

    Daniela Violeta Rafay, 19 noiembrie 2013

    multumim ptr sfaturile bune

  • Fara foto

    Ety Rabinovici, 17 noiembrie 2013

    bune idei trebuie numai puse in aplicare

  • Fara foto

    Popa Livia, 14 noiembrie 2013

    mancare sanatoasa mai ale ca dupa 50 de ani , ai niste restrictii, nu mai merge sa te rasfeti , cu de toate..........

  • Fara foto

    constanta proca, 13 noiembrie 2013

    Iaurtul de casa in combinatie cu goji sau merisoare e super

  • Fara foto

    Osman Elena, 12 noiembrie 2013

    MANCREA DE DIMINEATA ESTE IMPORTANTA

  • valentina ionita

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 09 noiembrie 2013

    Delicioase..., iar iaurtul cu fructe daca este preparat in casa este minunat...

  • Fara foto

    Gavril Puscas, 07 noiembrie 2013

    Gustari placute , dar fiecare om are un comportament diferit , eu apreciez si consum multe alimente cu procesare minima , organismul omului are nevoie de cit mai multe vitamine naturale .

  • Fara foto

    Tudor Besuan, 07 noiembrie 2013

    Seara,un mar si o felie de branza/cascaval reprezinta tot ceeace ai nevoie ;dimineata,un bol de rosii/gogosari/castraveti/usturoi/ridichi/ceapa (la alegere),cu branza rasa,ulei si aceto balsamico (cu sau fara paine prajita),te duc cu usurinta pana la pranz,cand poti manca ce doresti !

  • Fara foto

    Istrati Apoltan Raluca Edit, 07 noiembrie 2013

    Am citit nenumărate materiale despre wellness, nutriţie, stil de viaţă, am făcut şi un curs, am discutat cu specialişti, am selectat informaţii de pe net sau din cărţi, am ajuns la rezultate de care nu doar că sunt eu personal mulţumită, dar şi cei din jurul meu au remarcat schimbări majore în aspectul fizic şi starea generală, chiar cerându-mi sfatul uneori... şi cu toate că refuzam iniţial să mă conformez unor sugestii oferite de persoane specializate, am ajuns la concluzia că au dreptate.Motivul acestor declaraţii aparent lăudăroase este să-mi motivez următoarea afirmatie: FRUCTELE NU SE COMBINĂ CU NICIUN ALT ALIMENT. La combinaţia aceasta am renunţat greu şi am continuat să mă încăpăţânez până când, încercând să consum fructe separat, am constatat că nu mă mai balonez. De atunci consum fructele doar ca gustare la o distanţă de aproximativ două ore alte mese, sau înlocuind o masă, astfel făcând combinaţii după cum îmi face plăcere sau cu orice fructe găsesc. Doar fructe, fără lactate, fără oleaginoase (nuci sau alte fructe tari) sau fără orice alte ingrediente.

  • Fara foto

    Cezy Orsacchio, 07 noiembrie 2013

    pai iaurtul cu fructe parca nu era asa de sanatos!

  • Fara foto

    Mariana Flenchea, 07 noiembrie 2013

    bune si usor de preparat, usor de transportat

  • Sidy

    Sidy (Chef de cuisine) , 07 noiembrie 2013

    Bune gustarile astea rapide !