Fierul este unul dintre nutrientii importanti, dar in acelasi timp greu de obtinut, de care are nevoie corpul nostru. Fierul poate face avea o influenta uriasa asupra modului in care ne simtim de la zi la zi. Livrand oxigen proaspat creierului, fierul ne sporeste energia mentala, ne ajuta sa fortam orele de bicicleta de la sala si previne durerea muschilor, indusa in urma antrenamentelor fizice.

In mod normal, o persoana are nevoie de 18 mg de fier pe zi. Iar avand in vedere ca o bucata de friptura de vita contine doar 2,75 mg, v-am pregatit alte cinci optiuni!
 
Fasolea contine 4 mg de fier per cana, pe langa alte 225 calorii, 0 grame de grasimi si nu mai putin de 40 de grame de proteina! Merge de minune in salate sau ca ingredient pentru stir-fry!
 
O singura portie de stridii contine 6,7 mg de fier, mai mult de o treime din doza zilnica recomandata. Stridiile contin si proteine, dar si minerale, printre care amintim zincul. 
 
Un sfert de cana de seminte de susan contine 5,2 mg de fier. Data viitoare, adaugati aceste seminte in salata sau intr-un mix granola, sau folositi-le ca topping pentru aproape orice fel de mancare, mai ales pentru cea asiatica. Aveti totusi grija! Sunt bogate in grasimi!
 
Lintea are un gust grozav si merge cu absolut orice. Doar o singura cupa de linte contine 6,59 mg de fier, plus 50 de grame de carbohidrati si 18 grame de proteine.
 
Spanacul este o vedeta a fierului, iar o singura cupa contine 6,4 miligrame si doar 40 de calorii!

Recomandari electrocasnice

Mixer compact cu bol

- 20 %
499.99 lei
399.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 12 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    iuliana, 14 ianuarie 2015

    cu precizarea ca spanacul ramane cu cantitatea de fier de care vorbeati daca este crud, sau cel mult amestecat in mancarea calda inainte de a o servi. deci nu preparat termic

  • valentina ionita

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 08 august 2014

    f. interesant...

  • Fara foto

    Costicov Inga, 17 iulie 2014

    ce mie numi place tocmai acela sunt cele mai bune pentru sanatate

  • Fara foto

    Gema Elena Ontanu, 31 mai 2014

    Super,chiar aveam nevoie:-) multumesc

  • Fara foto

    Tibor Lőrincz, 30 mai 2014

    miért csak most mondod nekem ezt.,

  • Fara foto

    Eva Stoica, 30 mai 2014

    Da, e bine de stiut si tinut cont la alcatuirea meniurilor

  • Fara foto

    Tatiana Molochisanu, 29 mai 2014

    Merită atenție...

  • Fara foto

    Petre Ţigău, 29 mai 2014

    Urzici, tată!

  • Fara foto

    Tudorel Paun, 29 mai 2014

    o idee buna

  • Fara foto

    simona, 29 mai 2014

    o mana (mica) de patrunjelul contine de 2 ori mai mult fier decat spanacul si mai multa vitamina c decat lamaia.

  • Fara foto

    Anca Iusan Stefaniu, 29 mai 2014

    interesant

  • Fara foto

    Lucia Gheorghe, 29 mai 2014

    aminteles.