5 alimente care imbunatatesc sanatatea sistemului osos

Mentinerea oaselor sanatoase si puternice este foarte importanta pentru sanatatea corpului nostru. Dar, pe langa exercitiile fizice si un stil de viata sanatos, sunt anumite alimente pe care le putem consuma pentru a ne imbunatati sistemul osos. Am ales sa va prezentam cinci dintre acestea.  

5 alimente care imbunatatesc sanatatea sistemului osos

Branza contine o doza suficienta de calciu. Doar 30 de grame de branza Cheddar va asigura 30% din necsarul zilnic. Cu toate acestea, trebuie sa fiti atenti la branza, deoarece contine si un numar ridicat de calorii!

Somonul este cunoscut pentru acizii grasi omega-3 pe care ii contine, care sunt sanatosi pentru inima si pentru sistemul cardiovascular. Cu toate acestea, o portie de somon contine mai bine de 100 de procente din doza zilnica de vitamina D, ideala pentru imbunatatirea sanatatii oaselor.

Spanacul este o buna sursa de calciu. O cana de spanac gatit poate contine pana la 25% din doza zilnica recomandata de calciu. Mai mult decat atat, spanacul este bogat in fibre, fier si vitamina C.

Iaurtul este bogat in vitamina D, dar este bogat si in calciu! O singura cana de iaurt asigura necesarul zilnic de calciu, atat de benefic pentru sistemul osos.

Multe cereale contin vitamine si minerale pentru a suplimenta doza zilnica necesara. Unele dintre ele pot contine pana la 25% din doza zilnica de vitamina D.
 

Comentarii

Acest articol nu are comentarii. Fii primul care comentează!

Adaugă comentariu

Tort Diplomat

Tort Diplomat

Reteta de tort Diplomat. Cum faci acasa cel mai bun tort Diplomat.

Tort Diplomat
Zacusca picanta cu vinete

Zacusca picanta cu vinete

Zacusca picanta cu vinete
Dulceata de zmeura

Dulceata de zmeura

Dulceata de zmeura reteta simpla. Cum se face reteta de dulceata de zmeura fara conservanti.

Dulceata de zmeura