Cand vorbim despre dieta, adesea auzim ca fructele si legumele sunt recomandate in orice cantitate si la orice ora. Adevarul este ca nu toate fructele si legumele sunt recomandate atunci cand tinem regim, unele dintre ele facandu-ne mai mult rau decat bine.
 
Asta nu inseamna ca exista fructe sau legume fara valori nutritionale, ba dimpotriva. Totusi, este bine sa evitam sa consumam 5 dintre acestea daca dorim sa dam jos cateva kilograme.
 

Iata care sunt acestea:
 
1. Fructele tropicale
 
Fructele tropicale precum ananasul sau mango sunt, fara dubii, delicioase, insa contin o cantitate mai ridicata de zahar decat alte fructe, ceea ce duce la cresterea numarului de calorii. Cel mai bine este sa consumam aceste fructe doar la ocazii speciale, si sa consumam mai multe fructe sarace in calorii, precum merele.
 
2. Fructe uscate
 
Dat fiind faptul ca apa a fost inlaturata din fructele uscate, acestea contin un numar de calorii mai mare per portii mai mici. Este recomandat sa le consumam in cantitati reduse.
 
3.  Avocado
 
Era de asteptat ca unul dintre cele mai delicioase fructe sa fie bogat in calorii. Cu toate acestea, avocado contine mai multe grasimi  sanatoase decat calorii, iar grasimile acestuia au o multime de beneficii asupra organismului. Asadar, este recomandat sa mancam din cand in cand avocado, fara a exagera insa.

4. Cartofi dulci
 
Cartofii dulci sunt tare deliciosi, insa, din pacate, nu se numara printre legumele cu un continut scazut de calorii. O portie de piure de cartofi dulci, de exemplu, are in jur de 200 de calorii. Este recomandat sa inlocuit acesti cartofi cu alte legume, precum spanac, varza Kale sau salata verde, care sunt mult mai sarace in calorii.
 
5. Amestec de sucuri de legume 
 
Este imposibil sa consumam intr-o zi toate legumele de care am avea nevoie si de multe ori, ni se pare o idee buna sa consumam suc de legume. Foarte multe dintre sucurile de legume care au gust de fructe au, de fapt, prea mult zahar sau prea multa sare in compozitie. De asemenea, trebuie sa va ganditi ca in timp ce va luati portia zilnica de legume va luati si portia de sodiu pentru intreaga zi. 

Voua la care dintre acestea v-ar fi cel mai greu sa renuntati? :-)
 
Sursa articol: www.skinnymom.com

Recomandari electrocasnice

Panini Maker

- 12 %
249.99 lei
219.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 5 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Ana Morgan, 25 februarie 2015

    Ananasul are 57 calorii / 100g, iar merele au 53 calorii / 100g, asa ca nu vad diferenta intre ele.

  • Fara foto

    Elena Stoica, 25 februarie 2015

    ??????

  • Fara foto

    Sidonia Toncean, 23 februarie 2015

    Ei...acum m-ati dat peste cap ! Pina acum ,unde am citit scria ca ananasul este recomandat in dietele de slabire....

  • Sidy

    Sidy (Chef de cuisine) , 23 februarie 2015

    Ei...acum m-ati dat peste cap ! Pina acum ,unde am citit, scria ca ananasul este recomandat in dietele de slabire....

  • Fara foto

    Dumitru Craciun, 22 februarie 2015

    nu mănânci în fiecare zi fructe cu conținut mare de zahăr care te îngrașe ,totul este ce mănânci înainte de fructe .