5 fructe si legume pe care trebuie sa le eviti cand tii dieta

Cand vorbim despre dieta, adesea auzim ca fructele si legumele sunt recomandate in orice cantitate si la orice ora. Adevarul este ca nu toate fructele si legumele sunt recomandate atunci cand tinem regim, unele dintre ele facandu-ne mai mult rau decat bine.   Asta nu inseamna ca exista fructe sau legume fara valori nutritionale, ba dimpotriva. Totusi, este bine sa evitam sa consumam 5 dintre acestea daca dorim sa dam jos cateva kilograme.  

5 fructe si legume pe care trebuie sa le eviti cand tii dieta

Iata care sunt acestea:
1. Fructele tropicale

Fructele tropicale precum ananasul sau mango sunt, fara dubii, delicioase, insa contin o cantitate mai ridicata de zahar decat alte fructe, ceea ce duce la cresterea numarului de calorii. Cel mai bine este sa consumam aceste fructe doar la ocazii speciale, si sa consumam mai multe fructe sarace in calorii, precum merele.

2. Fructe uscate

Dat fiind faptul ca apa a fost inlaturata din fructele uscate, acestea contin un numar de calorii mai mare per portii mai mici. Este recomandat sa le consumam in cantitati reduse.

3. Avocado

Era de asteptat ca unul dintre cele mai delicioase fructe sa fie bogat in calorii. Cu toate acestea, avocado contine mai multe grasimi sanatoase decat calorii, iar grasimile acestuia au o multime de beneficii asupra organismului. Asadar, este recomandat sa mancam din cand in cand avocado, fara a exagera insa.

4. Cartofi dulci

Cartofii dulci sunt tare deliciosi, insa, din pacate, nu se numara printre legumele cu un continut scazut de calorii. O portie de piure de cartofi dulci, de exemplu, are in jur de 200 de calorii. Este recomandat sa inlocuit acesti cartofi cu alte legume, precum spanac, varza Kale sau salata verde, care sunt mult mai sarace in calorii.
5. Amestec de sucuri de legume
Este imposibil sa consumam intr-o zi toate legumele de care am avea nevoie si de multe ori, ni se pare o idee buna sa consumam suc de legume. Foarte multe dintre sucurile de legume care au gust de fructe au, de fapt, prea mult zahar sau prea multa sare in compozitie. De asemenea, trebuie sa va ganditi ca in timp ce va luati portia zilnica de legume va luati si portia de sodiu pentru intreaga zi.

Voua la care dintre acestea v-ar fi cel mai greu sa renuntati? :-)

Sursa articol: www.skinnymom.com
 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Prajitura Bounty

Prajitura Bounty

Reteta de prajitura Bounty. Prajitura Bounty cu blat umed de cacao, crema de cocos si glazura de ciocolata. Bounty cu cocos...

Prajitura Bounty
Omleta cu cartofi, branza si marar

Omleta cu cartofi, branza si marar

Cartofii fierti se curata de coaja, se clatesc cu apa rece si se taie cubulete.

Omleta cu cartofi, branza si marar
Rulada din fleica de porc, cu carne tocata
Aperitive cu carne

Rulada din fleica de porc, cu carne tocata

Reteta aceasta am pregatit-o de Paste.

Rulada din fleica de porc, cu carne tocata
Parteneri
Desert briose cu ciocolata si ness
Bucataras.RO

Desert briose cu ciocolata si ness

Daca iubiti ciocolata, nu aveti cum sa nu iubiti si aceste briose. De fapt, daca va plac chestiile insiropate, cu creme, e...

Desert briose cu ciocolata si ness
Evantai de vinete cu rosii la cuptor
Culinar.RO

Evantai de vinete cu rosii la cuptor

Retete dietetice

Evantai de vinete cu rosii la cuptor