Paine. Paste. Orez. De toate cele trei crezi ca trebuie sa te feresti atunci cand incerci sa urmezi o cura de slabire. Totusi, realitatea este ca organismul tau are zilnic nevoie de aceste tipuri de alimente pentru a primi energie. Atunci cand nu consumi carbohidrati, te simti lipsit de vlaga, fara putere. Insa nu toti carbohidratii sunt buni. Cei rafinati (paine alba, orez alb, zahar etc.) fac corpului mai mult rau decat bine. De aceea, este necesar sa cunosti cat mai multe lucruri despre carbohidrati. Haideti sa aflam impreuna cateva informatii interesante.
 
 

1. Daca mananci carbohidrati, nu inseamna neaparat ca te vei ingrasa. Studiile recente au aratat ca atat persoanele care urmeaza diete slabe in carbohidrati, cat si cele care urmeaza cure slabe in grasimi slabesc aproximativ la fel de repede si la fel de mult. Cu toate acestea, ideal este mananci cel mult o portie de paste, orez sau paine pe zi, iar acestea trebuie neaparat sa fie integrale.
 
2. Si legumele, fructele si lactatele contin carbohidrati. Alimentele precum cartofii, porumbul sau mazarea sunt foarte bogate in carbohidrati. De aceea, este bine sa mananci portii cat mai mici si sa nu le combini cu carne. In schimb, poti consuma din plin legume care contin putini carbohidrati: rosii, castraveti, ardei, morcovi etc.
 
3. Organismul arde caloriile provenite din carbohidrati in acelasi fel indiferent de ora la care ii consumi. Contrar tuturor miturilor, fie ca mananci o farfurie de pilaf la pranz, fie ca o mananci la ora 6, corpul tau va arde caloriile in acelasi mod. Asadar, poti manca linistit si seara atat timp cat nu exagerezi. Moderatia este cheia.
 
4. Doar pentru ca biscuitii au o culoare mai inchisa, asta nu inseamna neaparat ca sunt facuti din faina integrala. La fel de usor ne putem pacali si cu painea ori cu alte alimente asemanatoare. Chiar daca pe ambalajul alimentelor cu pricina scrie ca sunt facuti cu faina integrala, nu uitati sa verificati lista ingredientelor. Ideal este ca painea pe care o cumparati sa fie 100% din faina integrala.
 
5. Cei mai buni carbohidrati sunt cei complecsi. Printre alimentele care contin carbohidrati complecsi si care ne ajuta sa slabim se numara: fulgii de ovaz, cerealele integrale, legumele, nucile, semintele si fructele. De partea cealalata, se afla carbohidratii rafinati precum painea alba, zaharul, orezul alb, bauturile racoritoare sau dulciurile. Asadar, mare grija atunci cand alegeti alimentele pe care le consumati. Sanatatea e foarte importanta!
Kuvings Romania Crockpot Romania Babyliss Romania Breville Romania DirtDevil Romania Ozen Romania
Kuvings Romania Crockpot Romania Breville Romania Babyliss Romania DirtDevil Romania Ozen Romania

Recomandari electrocasnice

Sandwich Maker

- 20 %
149.99 lei
119.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 6 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Veronica Rusu, 27 octombrie 2013

    Nici de asta nu mai suntem siguri...doar daca o cumparam direct de la moara.

  • Fara foto

    Maria Turcu, 20 octombrie 2013

    Ce bine ar fi daca n-am fi otraviti in permanenta.... si, mintiti foarte mult!N-am ajunge la 100kg din te miri ce.Cea mai grava problema este ca nimic nu mai este'integral"!

  • valentina ionita

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 20 octombrie 2013

    Felicitari...Un articol interesant si bine structurat...

  • Fara foto

    Mitica Patru Otv, 19 octombrie 2013

    E f.adevarat.Eu consum tot ceea ce s-a prezentat mai sus,dar nici nu ma ingras nici nu slabesc si chiar ma simt f.bine.

  • Fara foto

    Argentina Malcea, 17 octombrie 2013

    Cel mai bine este sa cumparam faina integrala si sa facem acasa paine , biscuiti .

  • Fara foto

    Stana Dinu, 17 octombrie 2013

    nu stiu daca mai exista ceva 100% natural