Schimbarile radicale nu dau intotdeauna rezultate pe termen lung. De aceea, daca in 2014 ne-am hotarat sa renuntam la mancarurile grase si sa adoptam un regim alimentar sanatos, este indicat mai degraba sa facem cateva modificari usoare decat sa trecem la o dieta drastica care ne poate afecta organismul in mod negativ. Astazi, va prezentam cateva sfaturi utile pe care le puteti urma pentru a face trecerea catre un regim de viata sanatos mai usoara.
 
 
Inlocuieste punga de chipsuri cu o portocala. Gustarile dintre mese sunt foarte importante pentru organism. Ele trebuie sa contina nutrienti, dar si sa fie gustoase. Asadar, atunci cand simti nevoia sa iei o gustare, stapaneste-ti impulsul de a da fuga la raftul cu chipsuri sau cu biscuiti si indreapta-te mai degraba catre o varianta sanatoasa cum ar fi merele sau portocalele.
 
Covrigi la prima ora? Nu e tocmai cea mai buna varianta. Stim ca multi dintre voi sunt grabiti atunci cand pleaca la munca si prefera sa ia un covrig de pe drum pentru a-si potoli foamea. Ei bine, acesta in mod sigur nu poate tine locul micului dejun. Ce e de facut? Inlocuieste clasicul covrig cu un iaurt si o chifla din faina integrala sau o punguta de muesli, produse pe care le poti cumpara de la magazinele din drumul tau. Organismul iti va multumi.
 
Daca te dai in vant dupa clatite sau vafe, le poti consuma in continuare fara sa-ti faci griji. Totusi, si in acest caz trebuie sa inlocuiesti ceva. In loc sa le stropesti din plin cu topping de ciocolata sau cu dulceata, pune pe clatite iaurt degresat ori branza de vaci slaba cu nuci crude (arahide, alune de padure, nuci, migdale).
 
Renunta la biscuiti! Si tu obisnuiesti sa rontai tot felul de biscuiti la munca, acasa sau la scoala? Atunci trebuie sa stii ca acestia sunt, de cele mai multe ori, plini de calorii “goale”. In plus, contin grasimi si foarte mult zahar. Daca stii ca simti nevoia sa iei cate o gustare din cand in cand, ia cu tine, intr-o caserola mica, bastonase de morcov, felii de ananas, mere sau chiar chipsuri din cartofi pe care sa-i pregatesti la cuptor, fara ulei.
 
Inlocuieste clasicul sandvis pe care ti-l pregatesti la pachet cu o lipie. Umple lipia cu multa salata, putin ulei de masline si ceva legume de sezon. In anotimpul rece, poti opta pentru morcov, telina sau ridiche. Stropeste totul cu putina zeama de lamaie si asezoneaza cu sare si piper. Pentru un plus de gust, poti adauga si putin iaurt degresat.

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 8 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    kok miori, 13 ianuarie 2014

    Bune retete.

  • Fara foto

    Negruta Neagra, 13 ianuarie 2014

    am citit undeva ca felia de friptura nu trebuie sa fie mai mare decat palma noastra iar legumele din farfurie sa fie cat pumnul nostru si sa folosim farfurii mici , putem sa ducem o viata sanatoasa dar mai trebuie sa si vrem :) multumesc Gusto pentru multele retete si sfaturi m multumim ca existi :)

  • Fara foto

    Luci Aurica Sintescu, 13 ianuarie 2014

    este adevarat!

  • Fara foto

    Rodica Ghercoias, 13 ianuarie 2014

    Asa este !! Este un regim sanatos !! DAR...o parte !! dintre romani !! afirma , ca daca nu mananca ! paine multa ,( unii si la supe si ciorbe ! sau sosuri ! ) nu se satura ! Altii...mananca covrigi , biscuiti , cipsuri, forneti , etc, ...pentru ca nu-si ...permit si altceva ...

  • Fara foto

    Bica Elena, 12 ianuarie 2014

    multumim gusto pentru retetele sanatoase o sa incerc sa le urmez

  • Fara foto

    Marieta Pall, 12 ianuarie 2014

    Bune idei,dar trebuie si micsorata ratia.

  • Fara foto

    Ioan Nica, 11 ianuarie 2014

    E FFFFFFFF IMPORTANT ! I NICA

  • Fara foto

    Grecu Angela, 11 ianuarie 2014

    foarte sanatos si interesant. multumim si am sa va urmez sfatul.