Din ce in ce mai multa lume incepe sa adopte un stil de viata care sa nu implice consumul de carne. Dar cum rezistam fara proteinele animale? Este simplu! Le inlocuim cu "rudele" lor de ordine vegetala. Fie ca vorbim despre legume, nuci sau chiar oua, toate au rolul de a transforma o salata obisnuita intr-un pranz consistent. Iata cinci alimente care ne vor "incarca" pranzul cu proteine!

Lintea si fasolea sunt unele dintre cele mai bogate legume in proteine. Putem combina lintea cu verdeturile mai delicate, iar fasolea, cu legumele mari, in functie de sezonul in care ne aflam.
 
Ouale fierte se potrivesc de minune in salata! In plus, le putem lasa la fiert dimineata, cand ne facem parul sau cand ne pregatim cafeaua. Dupa ce sunt gata, le taiem cubulete si le aruncam in salata. Merg cu orice fel de legume!
 
Tofu este o alegere potrivita pentru persoanele care nu consuma carne. Putem praji si condimenta putin tofu inainte de a-l pune in salata!
 
Branza feta adauga cremozitate si contrast salatelor facute din legume mari si colroate. O putem faramita peste acestea. Merge foarte bine si alaturi de quinoa sau salata verde, cu topinguri de lamaie, ulei sau patrunjel.
 
Semintele si alunele sunt mici, dar si incarcate in proteine si grasimi sanatoase pentru organism. Sunt ieftine daca le cumparam si cantitati mari si sunt aromate, chiar daca sunt prajite sau nu. Si ele merg de minune alaturi de quinoa sau de verdeturi.

foto:food52.com

Recomandari electrocasnice

Panini Maker

- 28 %
249.99 lei
179.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 2 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Vladu Lenuta, 10 august 2014

    da e ok,,,si avocado,chimbirul .,daca avem putia imaginatie...............si vrem putem

  • Fara foto

    Lucia Gheorghe, 05 iulie 2014

    FOARTE BUN