Ai probleme cu greutatea? Poti incepe lupta cu kilogramele in plus printr-o simpla reorganizare a frigiderului. Astfel, iti vei “pacali” creierul si vei pofti la alimente sanatoase si nu la mancaruri care “saboteaza” dietele. Iata cateva solutii care iti vor fi de folos!
 
 
Pune-ti bauturile sanatoase pe raftul de sus. Se spune ca suntem de trei ori mai tentate sa luam din frigider primul lucru pe care il vedem, fata de celelalte alimente. Asadar, raftul de sus al frigiderului ar trebui “incarcat” cu bauturi slabe in calorii, precum laptele cu un procentaj redus de grasimi sau sucurile din fructe si legume. Poti pune pe acest raft si sticle de apa, pentru a te hidrata mai des si mai rapid.
 
Adauga instrumente de masura! Da, ai citit bine! Alimentele si bauturile nu sunt singurele lucruri care pot sta in frigider daca vrei sa pierzi sau sa iti mentii greutatea. O cana de masurat, linguri sau alte instrumente te pot ajuta sa verifici cantitatile alimentelor pe care urmeaza sa le consumi. De asemenea, studiile arata ca “tocarea” mancarii inainte de a fi consumata scade consumul cu 71%.
 
Consuma fructe si legume! Al doilea raft al frigiderului este locul ideal pentru a “depozita” fructele si legumele proaspete. Este recomandat sa le pui intr-un bol, deoarece le vei identifica de indata ce deschizi usa frigiderului. 
 
Nu trebuie sa iti lipseasca proteinele! Pe al treilea raft al frigiderului poti aseza oua fierte tari, carnuri fara piele si lactate fara grasimi. De ce? Este important sa consumi proteine, deoarece acestea iti vor reduca “pofta” de calorii. Femeile care consuma cel putin 60 grame de proteine la fiecare masa vor consuma cu pana la 31% mai putine calorii zilnic.
 
“Sabotorii de diete”, pe ultimul raft. De regula, ultimele rafturi ale frigiderelor se prezinta sub forma unor sertare. Drept urmare, este indicat sa tina “captive” mancarurile pline de calorii si de grasimi, precum deserturile. Desi sertarele au potentialul de a controla umiditatea, produsele proaspete, pe care le tineai in mod normal in aceasta zona, pot sta proapete si in afara ei.
 
Multe arome pe interiorul usii! Pe usa interioara iti poti aranja un “arsenal” de sosuri picate, mustaruri, marinate sau dressinguri sanatoase, care iti vor fi de mare folos in diete. Aceste sosuri confera o senzatie de satietate, consumand cu pana la 200 de calorii mai putine zilnic!
 
Sanatate la rece! In congelator poti pune fileuri de peste sau pungi de legume congelate, care te vor scoate din incurcatura pe timp de seara, cand nu vei sti ce sa gatesti la cina. Nu uita nici de batoanele de fructe sau de fructele de padure congelate, pe care le poti folosi la smoothie-uri, pentru a-ti satisface pofta de “dulce”!
 
Exteriorul frigiderului, la fel de important ca si interiorul! Adesea deschidem usa frigiderului fara sa gandim ce vrem sau de ce avem nevoie, asa ca iti sugeram sa iti faci un semn pe usa. Poate fi un biletel care sa te intrebe: “Esti sigur?” sau “Iti este foame?” sau o hartie cu un mesaj inspirational. O secunda sau doua de gandit pot fi de ajuns pentru a decide daca trebuie sau nu sa mananci.
 
Doctorii spun ca un frigider dezorganizat nu este prietenul unei persoane aflate la dieta. Prea multe alimente pot ascunde optiunile sanatoase, deci incearca sa faci putina ordine in fiecare saptamana si asigura-te ca cele mai bune variante sunt tot timpul in fata!

Recomandari electrocasnice

Mixer compact cu bol

- 20 %
499.99 lei
399.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 8 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Cozma Lavinia, 12 ianuarie 2015

    Prelucram din polistiren expandat sau extrudat, literele volumetrice, sigle și logo-uri 3D , figuri 3D, obiecte supradimensionale sau reclame neluminoase.Ne gasiti pe polistiren3d

  • Fara foto

    kok miori, 30 martie 2014

    interesant si bun de pus in practica

  • Fara foto

    Linica Dajbog, 30 martie 2014

    multumesc ...interesant si vreau si alte sfaturi

  • Fara foto

    Sandel Sandel, 28 martie 2014

    foarte buna reteta astept mai multe sfaturi

  • Fara foto

    Balica Mariana, 28 martie 2014

    eficient de bun la ce am citit si nu te costa prea mult

  • Fara foto

    Maria Topan, 28 martie 2014

    Va astept cu noi sfaturi.Va multumesc!

  • Fara foto

    Eleonora Stefanescu, 27 martie 2014

    super metoda

  • Fara foto

    Mariana Puica, 27 martie 2014

    FOARTE INTERESANT,,,,,VA MULTUMESC. DORESC CAT MAI MULTE SFATURI.