Stii cum sa slabesti rapid fara sa faci sport?

Pastele a trecut, vara se apropie cu pasi rapizi de noi, si cu toate acestea, multi dintre noi simt ca nu sunt in cea mai buna forma pentru o intampina, din cauza kilogramelor in plus acumulate in sezonul rece. Iar lucrurile par si mai dificile pentru cei care urasc sportul sau pur si simplu nu il pot practica.   Ei bine, vestea buna este ca putem rapid scapa de kilogramele in plus chiar si fara efort fizic!    

Stii cum sa slabesti rapid fara sa faci sport?

Iata care sunt "trucurile" care te ajuta sa revii rapid la o greutate normala:

1. Redu portiile

Iar cel mai bun truc pentru a reduce portiile este folosirea unor farfurii mai mici. Prin inlocuirea unei farfurii de 27 cm cu una de 23 cm, vei reusi sa scazi aproximativ 20% din portia initiala. Acelasi efect se poate obtine si prin folosirea unei linguri mai mici.

2. Lumina slaba si muzica lenta ne determina sa mancam mai putin

Studiile au aratat ca persoanele care mananca in restaurante clasice, unde muzica este lenta si se aude incet, iar lumina este slaba, au tendinta de a se relaxa si de a manca mai incet si mai putin. Pe de alta parte, persoanele care mananca in fast food-uri, unde lumina este puternica, iar muzica ritmata, au tendinta de a manca mai repede si mai mult.

3. Pastreaza un jurnal

Noteaza tot timpul ceea ce mananci; acest lucru te va ajuta sa fii constient de cantitatea de mancare consumata si sa-ti identifici "slabiciunile".

4. Odihneste-te suficient

Ai observat ca atunci cand te simti obosit ai tendinta de a manca mai mult? Aceasta observatie se bazeaza pe numeroase studii. Cu toate acestea, aceste cercetari nu pot da un raspuns general cu privire la explicatia pentru care mancam mai mult atunci cand dormim mai putin.

5. Mananca un mic dejun sanatos

Iar asta nu inseamna ca putem manca sunca, bacon sau paine pana ne saturam. Un mic dejun satios trebuie sa contina proteine slabe, ce ofera senzatia de satietate pentru mai mult timp. De asemenea, sunt recomandate ouale, iaurturile si untul de arahide. Mesele mici si dese, la un interval de aproximativ 3 ore, ajuta la accelerarea metabolismului si arderea grasimilor.

6. Cantareste-te periodic

Multe persoane aleg sa nege problema greutatii, insa confruntarea cu cantarul rezolva aceasta problema. Este posibil ca acest lucru sa nu te ajute neaparat sa scazi in greutate, insa te poate ajuta sa nu mai pui alte kilograme in plus, ceea ce este la fel de important.
Cel mai indicat este sa te cantaresti dimineata, pe stomacul gol, dupa ce mergi la baie. Repeta aceasta operatiune timp de 7 zile, aduna cifrele obtinute si imparte-le la numarul de zile. Cifra obtinuta reprezinta greutatea medie, iar in functie de aceasta iti poti pune la cale planul de dieta.

Sursa articol: www.huffingtonpost.com

Sursa foto: www.flickr.com

 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Saramura de miel

Saramura de miel

Spalam carnea si o stergem.

Saramura de miel
Drob de pui

Drob de pui

O reteta adaptata nevoilor medicale a familiiei, dar la fel de delicioasa ca un drob de miel, un drob usor si parfumat

Drob de pui
Pasca cu branza dulce

Pasca cu branza dulce

Drojdia se amesteca cu o lingurita de zahar, putin lapte caldut si o lingura de faina.

Pasca cu branza dulce
Parteneri
Desert pasca cu branza si ciocolata
Bucataras.RO

Desert pasca cu branza si ciocolata

Retete pentru mese in familie Pentru masa de Paste, am ales o rețetă de pască cu brânză și ciocolată. Am avut ca...

Desert pasca cu branza si ciocolata
Nectar de caise
Culinar.RO

Nectar de caise

Bun de baut,bun la cremele prajiturilor,bun de tinut o iarna intreaga!! pentru concurs toamna se numara borcanele

Nectar de caise
Tort cu ciocolata si caise
ReteteCulinare.RO

Tort cu ciocolata si caise

Tort cu ciocolata si caise