Pastele a trecut, vara se apropie cu pasi rapizi de noi, si cu toate acestea, multi dintre noi simt ca nu sunt in cea mai buna forma pentru o intampina, din cauza kilogramelor in plus acumulate in sezonul rece. Iar lucrurile par si mai dificile pentru cei care urasc sportul sau pur si simplu nu il pot practica.
 
Ei bine, vestea buna este ca putem rapid scapa de kilogramele in plus chiar si fara efort fizic!
 
 
Iata care sunt "trucurile" care te ajuta sa revii rapid la o greutate normala:
 
1. Redu portiile
 
Iar cel mai bun truc pentru a reduce portiile este folosirea unor farfurii mai mici. Prin inlocuirea unei farfurii de 27 cm cu una de 23 cm, vei reusi sa scazi aproximativ 20% din portia initiala. Acelasi efect se poate obtine si prin folosirea unei linguri mai mici. 

2. Lumina slaba si muzica lenta ne determina sa mancam mai putin
 
Studiile au aratat ca persoanele care mananca in restaurante clasice, unde muzica este lenta si se aude incet, iar lumina este slaba, au tendinta de a se relaxa si de a manca mai incet si mai putin. Pe de alta parte, persoanele care mananca in fast food-uri, unde lumina este puternica, iar muzica ritmata, au tendinta de a manca mai repede si mai mult.

3. Pastreaza un jurnal
 
Noteaza tot timpul ceea ce mananci; acest lucru te va ajuta sa fii constient de cantitatea de mancare consumata si sa-ti identifici "slabiciunile".

4. Odihneste-te suficient
 
Ai observat ca atunci cand te simti obosit ai tendinta de a manca mai mult? Aceasta observatie se bazeaza pe numeroase studii. Cu toate acestea, aceste cercetari nu pot da un raspuns general cu privire la explicatia pentru care mancam mai mult atunci cand dormim mai putin.

5. Mananca un mic dejun sanatos
 
Iar asta nu inseamna ca putem manca sunca, bacon sau paine pana ne saturam. Un mic dejun satios trebuie sa contina proteine slabe, ce ofera senzatia de satietate pentru mai mult timp. De asemenea, sunt recomandate ouale, iaurturile si untul de arahide. Mesele mici si dese, la un interval de aproximativ 3 ore, ajuta la accelerarea metabolismului si arderea grasimilor.
 
6. Cantareste-te periodic
 
Multe persoane aleg sa nege problema greutatii, insa confruntarea cu cantarul rezolva aceasta problema. Este posibil ca acest lucru sa nu te ajute neaparat sa scazi in greutate, insa te poate ajuta sa nu mai pui alte kilograme in plus, ceea ce este la fel de important.
Cel mai indicat este sa te cantaresti dimineata, pe stomacul gol, dupa ce mergi la baie. Repeta aceasta operatiune timp de 7 zile, aduna cifrele obtinute si imparte-le la numarul de zile. Cifra obtinuta reprezinta greutatea medie, iar in functie de aceasta iti poti pune la cale planul de dieta.

Sursa articol: www.huffingtonpost.com
Sursa foto: www.flickr.com
 

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 4 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Geta Macovei, 07 mai 2015

    Da. Asa este. Totul este sa incerci. Daca incerci este ca si realizat.

  • Fara foto

    Maria Turcu, 26 aprilie 2015

    Este mult mai complicat decat aceste mici sfaturi !!!!!!!!!

  • Fara foto

    Dragos Moldoveanu, 23 aprilie 2015

    asa e

  • Fara foto

    Marieta_Pall, 22 aprilie 2015

    An sa tin cont de sfaturi.