Stim cu totii ca atunci cand pleci la facultate te confrunti, printre altele, cu un buget limitat si cu un spatiu restrans. Fie ca ai acces la bucatarie sau trebuie sa te descurci doar cu ajutorul cuptorului cu microunde, trebuie sa iti adaptezi alimentatia conform noilor conditii. Exista cateva alimente de care nu trebuie sa te lipsesti atunci cand stai la camin:
 
 
1. Cereale. Cerealele nu sunt doar un mic dejun hranitor,ci pot fi si niste gustari delicioase de rontait in noptile albe in care stai si inveti.
 
2. Iaurt. Il poti consuma cu cereale, ca mic dejun sau chiar si ca desert, adaugandu-i fructe.
 
3. Mierea. Este un indulcitor natural, foarte sanatos si, in plus, nici nu se strica.

 
4. Orez. Nu este nici scump si poti face cu ajutorul sau o multitudine de retete simple si rapide.
 
5. Paste. Sunt printre cele mai versatile alimente, merg cu aproape orice, cu branza,sos de rosii, smantana, carne etc si sunt foarte gustoase.
 
6. Lapte. Chiar daca intr-un minifrigider este un spatiu foarte limitat, trebuie sa pui laptele pe lista de prioritati.

 
7. Legume congelate. Desigur, legumele proaspete sunt intotdeauna mai bune, insa atunci cand nu ai spatiu si nici timp sa mergi la piata frecvent, trebuie sa te adaptezi.
 
8. Paine. Este necesara la micul dejun sau pentru un sandvis de luat la pachet. Painea chiar nu are cum sa lipseasca!
 
9. Supa la conserva sau la cutie. Sunt momente in care resimti nevoia de a manca ceva cald, iar un bol de supa este perfect pentru astfel de momente. Dat fiind faptul ca nu o poti gati, supa la conserva este ideala pentru camera de camin.
 
10. Nuci si seminte. Reprezinta o gustare delicioasa si hranitoare in sesiunile de studiu. De asemenea, le poti adauga in iaurt pentru un mic dejun hranitor.

 
11. Sare, piper si alte condimente de baza. Aceste condimente dau gust mancarii si nu ne putem lipsi de ele.
 
12. Ceai si cafea. Prin cumpararea propriului tau ceai sau a propriei tale cafele, vei reusi chiar sa economisesti ceva bani.
 
13. Ton la conserva. Indiferent daca decizi sa il amesteci cu maioneza si sa iti faci un sandvis sau sa il mananci direct din conserva, tonul la conserva este o alegere delicioasa de pastrat in camera de camin.
 
14. Branza. Poate fi o gustare delicioasa sau o poti adauga altor preparate, precum paste sau sandvisuri.
 
15. Dulceata. Poate fi servita pe paine dimineata la micul dejun sau pur si simplu ca desert. In plus, nu te costa absolut nimic sa o iei din camara mamei.


Sursa articol si fotowww.thekitchn.com

Recomandari electrocasnice

Panini Maker Large

- 23 %
389.99 lei
299.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 7 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Carmen Margareta Morariu, 14 septembrie 2014

    Fructele nu apar nicaieri si se gasesc usor oriunde, la piata sau in magazine. Decat dulceata mai bine fructe crude.Zaharul este un aport de calorii goale fara nici un aport alimentar. Cruditatile sunt sanatoase, cat mai multe salate, fara supe la plic si conserve. Bazele obezitatii se pun in copilarie si in tinerete. Atentie la seminte in cantitate mare ingrasa.

  • Fara foto

    Marieta_Pall, 13 septembrie 2014

    In afara de supa la conserva am de toate,in supa le conserva nu am incredere si nu mi se pare greu sa pun la fiert un os si doua zarzavaturi.(este mult mai sanatos)

  • Fara foto

    Gheorghita Ilioiu, 12 septembrie 2014

    Supa la conserva treb scoasa doar daca mama o aduce de acasa.

  • Fara foto

    Maria Turcu, 11 septembrie 2014

    ...Fara supa instant!

  • Fara foto

    Nonagenara Gogu, 10 septembrie 2014

    Nonagenara va sfatuieste s-aveti,desigur in cantitati mici,cartofi,ceapa,morcov si imediat faceti o supica naturala,nu din conserva!

  • Fara foto

    10 septembrie 2014

    punctul 9 trebuie scos dupa lista ,supa la conserva ,cea mai mare porcarie

  • Fara foto

    Lucia Gheorghe, 10 septembrie 2014

    utile totu,