Stim deja ca mesele tarzii nu sunt recomandate mai ales persoanelor care-si doresc sa slabeasca.

Insa, se pare ca este bine sa evitam sa mancam anumite alimente inainte de culcare din mai multe motive, nu doar pentru a avea o silueta de invidiat.

Cei mai multi nutritionisti recomanda ca ultima masa din zi sa fie cu cel putin 3-4 ore inainte de culcare.

Mesele copioase sau gustarile luate inainte de a va baga in pat va vor impiedicat de la a va odihni cum trebuie.

Pentru ca somnul sa nu fie agitat, este recomandat sa evitati alcoolul, cafeaua si grasimile. Altfel, diminetile vor fi foarte grele.

Alcoolul trebuie exclus in totalitate. Exista persoane care se gandesc ca un pahar bun de vin le va ajuta sa doarma mai bine, efectul este exact invers.

Este de la sine inteles ca inainte de somn trebuie evitate produsele cu cofeina, acestea va pot da ciclul de somn peste cap.

Consumul de grasimi inainte de culcare va ingreuna digestia, iar acest lucru se va rasfrange asupra somnului care va deveni agitat.

Totodata, rontaielile de seara, cum ar fi covrigeii, alune, floricelele sau unele dulciuri trebuie inlocuite cu alimente sanatoase precum banane, painea integrala, migdale sau seminte de in.

Un efect bun asupra somnului il are un pahar cu lapte cald sau ceaiul de tei.

In acelasi timp se recomanda ca la masa de seara sa se comsume lactate, pentru ca acestea contin triptofan, un aminoacid care contribuie la inducerea somnului natural si detensioneaza.

Alte alimente recomandate pentru masa de seara:

- salate
- supe de legume
- carne slaba sau fructe
 
Sursa foto: feminiya.com
Sursa articol: diete-sanatoase.ro, health.com

Recomandari electrocasnice

Panini Maker

- 24 %
249.99 lei
189.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto