Cupa Agenţiilor la Gătit by Lidl, organizată de IQads, şi-a desemnat câştigătorii, după 3 zile de competiţie, cu 28 de agenţii venite să facă spectacol și 300 de participanți în bucătărie și în galerie.

Au fost acordate 90 de premii în total, atât la proba principală, cât și la probele speciale, atât pentru priceperea din bucătărie, cât și pentru creativitate. Premiul cel mare, Agenţia Anului la Gătit, oferit de Lidl, a fost câştigat de Geometry Global, cu echipa Cu De Toate.

Vedeți toate premiile, imagini de la Cupă și panorame 360 cu farfuriile create pe site-ul evenimentului
 

În primele două zile ale evenimentului (15 și 16 iulie), echipele au preparat rețetele pregătite și testate de acasă, în care au reintepretat creativ câte un ingredient secret și le-au prezentat juriului.

În ziua finalei, cele mai bune 12 echipe calificate s-au întrecut pe o singură rețetă: souffle de ciocolată sau lava cake, cunoscut și temut de unii ca moelleux au chocolat.

Un desert simplu, cu ingrediente de bază, dar căruia echipele i-au putut adăuga un ingredient-semnatură, o demonstrație de creativitate și execuție, ca-n publicitate. Dincolo de învelișul pufos, aștepta ciocolată lichidă, care e musai să erupă în farfurie odată despicată prăjitura.

Agenţia Anului la Gătit, premiul oferit de Lidl, a ajuns la Geometry Global, trofeul fiind adus de echipa lor, Cu de toate. După ce în prima zi au gătit mămăligă fusion (sau Mamaling pe degete 2015), în finala au impresionat cu cel mai bun lavă cake, adăugând un ingredient-semnatura pe lângă lista de bază.

 
Premiul al doilea a mers la The Kooks de la Advice Students, care au câştigat datorită unui vulcan ciocolatiu cu mascarpone:
 
 
Premiul al treilea a fost luat de Bake'n'roll Bookster, care au întregit podiumul, aşezându-se pe un loc 3 binemeritat, cu un lava cake cu chilli
 
 
Premoniţia celor de la GOLin Farfurie s-a adeverit, pentru că juraţii au golit farfuria celor de la Golin, al căror lava cake a și fost încoronat pentru locul IV:
 
 
Premiile speciale
 
Premiul special Secret Ingredient a fost obţinut de două echipe în loc de una singură, atât de multe şi de minunate au fost interpretările creative ale ingredientelor alese de echipe în reţetă de la proba principală.

Cele două echipe câştigătoare au fost ICEE Cookies (de la Think digital) cu reţetă de Basmati ai Quattro Formaggi avec Poulet Mermel şi PRIME Taste (de la Prime) cu reţeta lor de Cupcakes cu bacon a la PRIME.
 
La şcoala de cooking Chef Parade, participanţii la Cupa Agenţiilor au dat frâu liber creativităţii. Astfel, aceştia au fost pregătiţi să răspundă provocării de a integra un ingredient secret într-un mod inedit în reţetele cu care au participat la competiţie.
 
Încălzirea pentru competiţia principală a fost asigurată, în primele 2 zile, de probă specială Joacă-te cu Jacobs, iar la sfârşitul celor 3 zile concurenţii au primit premii pe măsură: Fake it till you art it (pentru cea mai haioasă încercare de latte art), Reprofilează-te, fii barman (pentru cel mai bun mix care conţine cafea şi alcool) sau Simple is always a good idea (pentru cea mai “normală”, dar gustoasă cafea).
 
Competiţia specială Vara Bonduelle şi-a desemnat şi ea câştigătorii: în doar 10 minute, concurenţii şi-au demonstrat îndemânarea într-o probă fulger, care a adus culorile verii pe papilele gustative ale juraţilor Bonduelle:
 
Impresionaţi fiind de preparatele concurenţilor, juraţii Bonduelle au acordat Premiul mare Vara Bonduelle câte unei echipe din fiecare serie. BucatarIAA, sKUBISnacks, Creiere la capac, Active Chefs, The PRIME Taste, Cu De Toate şi Bake'n'roll Bookster.

Samdam, care a adus cele mai creative promoţionale şi o competiţie fulger în eveniment, a acordat 3 premii speciale echipelor care s-au remarcat în moduri creative. Astfel, Premiul pentru exuberanță a ajuns la Geometry Global aka Cu De Toate (sub forma unui bluetooth shower speaker), Premiul pentru un plus de energie măsurabilă a ajuns la Active Chefs de la Active Ad (sub forma unor dispozitive de fitness tracking), iar Premiul pentru cea mai bună comunicare în echipă la GOLin Farfurie de la GOLIN (sub forma unor hub-uri USB).

 
Ocean Fish a adus timp de 3 zile pește creativ, pentru deliciul participanţilor obosiţi de atâta gătit. Tot ei au oferit şi 3 premii tematice: cel pentru cea mai gălăgioasă echipa a ajuns la fetele de la Curcubeu pe Ceru' Gurii by Business Results (care punctau fiecare preparat cu vocalize victorioase), cel pentru cea mai colorată farfurie la Migdala Veselă by MVcom (care au adus cele mai multe culori la un loc), iar cel pentru cea mai fresh reţeta către 5 Knives by Five's (care au avut şi cea mai fresh echipa, gătind prima oară în formula asta). Fiecare premiu a constat în semipreparate din peste păstrate bine în câte o ladă frigorifică şi o invitaţie în fabrică Ocean Fish, ca să vadă cum se prepară şi se ambalează peştele creativ.

 
Pe IQads puteți citi mai multe în seria editorială dedicată evenimentului: reportajele live, echipele participante, partenerii evenimentului, endorserii partenerilor și antreprenorii creativi ai gătitului. Iar pe site-ul Cupei puteți vedea toate premiile speciale acordate în competiție și fotografii de la eveniment, dar și panorame 360 cu farfuriile echipelor.

Recomandari electrocasnice

Panini Maker

- 24 %
249.99 lei
189.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto