Cu totii stim cat de important e micul-dejun. Ne da energie pentru toata ziua si e bine sa ne luam toate substantele nutritive din aceasta masa. Daca esti in pana de idei, iti dam noi cateva sugestii pentru un mic-dejun original, delicios, care sa te ajuta sa incepi ziua cu dreptul.
1.Taie o chifla in doua, adauga o felie de cascaval si una de sunca, apoi cealalta jumatate de chifla si tine-o in sandwich maker sau toaster cateva minute. Cald si bun!

2.Ia o jumatate de chifla si pune peste ea un ou ochi. Adauga o felie de cascaval si tine in cuptorul cu microunde cateva minute, pana cand se topeste cascavalul.

3.Adauga unui iaurt degresat cateva fructe proaspete si un strop de sirop de ciocolata. Te vei simti rasfatat cu un desert care este, totusi,... foarte sanatos!

4.Taie cateva mere in felii, adauga putin zahar brun si o feliuta de unt, apoi tine-le in cuptor cateva minute, pana se coc. Serveste-le cu un sos de iaurt degresat.

5.Mini-pizza pentru micul-dejun? De ce nu? Ia o chifla sau o felie de paine mai groasa, adauga putin sos de rosii si cateva ingrediente (sunca, cascaval, ciuperci – dupa gustul tau). Tine putin in cuptor si gata! Pentru o alegere mai sanatoasa, adauga, ca toppinguri, legume (dovlecei, vinete, ciuperci, ardei gras, porumb etc.).

6.Te-ai plictisit de omleta? Sunt foarte multe retete de omleta pe care le poti experimenta, pentru ca in fiecare dimineata sa para ca mananci altceva. Spre exemplu, poti incepe asa: caleste cateva feliute de ardei gras alaturi de ciuperci proaspete. Dupa cateva minute, adauga feliute de bacon sau sunca si, apoi, oul. Bate oul cu o furculita chiar in tigaie, pana se face “jumari”. Alta varianta: caleste putina ceapa pana se caramelizeaza, adauga putin ton proaspat, apoi oul. Si, daca iti plac lucrurile picante, poti sa faci asa: caleste cateva feliute de salam pepperoni, alaturi de niste ardei iute, adauga oul si condimente, dupa gust, apoi, cand e aproape gata, putin porumb.

7.Intotdeauna, poti incerca o salata. Plina de vitamine si nutrienti, iti va da plusul de energie de care ai nevoie. Si, pentru un gust mai interesant, experimenteaza cu dressingul – poti sa faci un dressing pe baza de iaurt sau pe baza de branza topita in cuptorul cu microunde.

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 10 comentarii
  • Fara foto
  • constanta proca

    constanta proca (Chef de cuisine) , 21 iunie 2009

    Iaurt degresat cu cereale integrale si o cafea,pentru mine e suficient.

  • Fara foto

    nedelcu cristina (Chef de cuisine) , 23 aprilie 2009

    Cereale integrale si lactate degresate(lapte, brinza si iaurt) .

  • Andreea Constantina Manciu

    Andreea Constantina Manciu (Chef de cuisine) , 05 aprilie 2009

    La micul dejun prefer sa servesc un sandvis cu branza sau cascaval si legume, sau cu piept de pui la gratar ori snitel de pui tot cu legume.

  • burdulea maria elena

    burdulea maria elena (Chef de cuisine) , 03 aprilie 2009

    Chiar folositoare aceste ,,Idei delicioase pentru micul-dejun,,

  • valentina ionita

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 03 aprilie 2009

    Lapte,iaurt cu cereale integrale,preparate din oua,suc de fructe si legume.

  • Criss_love

    Criss_love (Chef de cuisine) , 27 martie 2009

    Evit omletele. Pentru cei care au colesterolul marit, un NU omletelor. Nu am probleme cu colesterolul, dar prefer oul fiert sau daca totusi il vreau prajit, atunci sa fie ou ochi (cand nu e gripa aviara :) ). Micul dejun trebuie sa fie unul bogat, pentru a ne da energie peste zi, dar nici nu trebuie sa exageram.

  • Fara foto

    rs, 16 februarie 2009

    Cred ca exagerati cu "degresatele" ... iaurt degresat, lapte degresat si asa mai departe ...la naiba, dupa ce ca aceste produse nu au chiar nimic in comun cu laptele si iaurtul, continuati sa bateti moneda pe tema asta! ... nu grasimea din lapte sau din iaurt ingrasa, ci mincatul la ore nepotrivite si neregulat, rontaitul interminabil si produsele fast food ... corpul uman are nevoie atit de proteine, cit si de lipide, grasimi, vitamine si alte substante hranitoare. Va sugerez sa prezentati retetele fara astfel de adaugiri pe care, oricum, fiecare si le poate face, in functie de preferinte, gusturi si buget. O zi excelenta va doresc!

  • Fara foto

    paulina, 13 februarie 2009

    Chiar merita adaugat mai multe lucruri in omleta. Eu am invatat un truc ca atunci cand faci omleta sa nu pui lapta (asa cum pune multa lume pentru a se face mai pufoasa) ci frisca lichida. Bateti bine si va rezulta o omleta cu mult mai pufoasa decat inainte, nici nu o sa va vina sa credeti. Ideile din articol sunt foarte bune, o sa le incerc. Paulina

  • Fara foto

    selena_mada, 13 februarie 2009

    Eu am vazut undeva un mic dejul hawaian care arata foarte bine si pe care l-am incercat si a iesit gustos ca situl vostru. Puneti pe o felie de paine putin unt cu usturoi, sunca o felie de ananas, o felie de branza topita si verdeturi. Puneti-le la cuptor pentru cateva minute pana se rumeneste usor branza. Rezultatul este extraordinar.

  • Fara foto

    paula_negrea, 13 februarie 2009

    Am si eu o idee pe care am vazuto undeva si pe care am incercato. Luati o felie de paine toast si faceti cu ajutorul unui pahar o gaura (nu prea mare) in mijlocul feliei. Puneti felia intr-o tigaie incinsa si puneti in gaura aceea un galbenus de ou. Pentru a nu irosi albusul, puneti-l dupa. Rezultatul arata uimitor si foarte profesionist. Va recomand cu multa placere. Nu va speriati, e chiar simplu de facut.