Vara, mai mult decat oricand, organismul are nevoie de calciu deoarece acesta se pierde foarte usor din cauza caldurii si transpiratiei. Si alimentatia defectuoasa, bogata in bauturi carbogazoase, mezeluri sau cafea, este o cauza a pierderii de calciu.

Nu numai ca acest mineral este esential pentru corp, dar el ajuta foarte mult si la slabit, arata cercetarile din SUA si Italia. La un consum de 1200 mg de calciu pe zi, acesta stopeaza asimilarea grasimilor si accelereaza arderile la nivel celular. Lactatele reprezinta sursa cea mai eficienta de calciu. Iata cum poti include zilnic in meniul tau de vara lactate Koliba de calitate deosebita, din regiunile muntoase ale Slovaciei:

Mese principale
1. Urda dulce Ricoletka, amestecata cu un castravete taiat marunt si cu verdeata, alaturi de un ou fiert si cartofi fierti in coaja
2. Tartine din paine integrala cu Gaudelka si salata verde, iceberg sau andive
3. Urda dulce Ricoletka cu rosii, ardei gras, masline si ierburi aromatice 
4. Budinca din conopida la cuptor, preparata din conopida fiarta, crema de branza din ou amestecat cu Ricoletka si smantana, paine de secara si o lingurita de ulei cu care se unge vasul si se baga la cuptor. 
5. Ciuperci in stil baltic. Se taie 250 g de ciuperci in felii subtiri. Se calesc putin cu doua lingurite de unt si putin patrunjel. Se amesteca o lingura de seminte de susan cu o lingura de cascaval Edam ras si se adauga peste ciuperci. 
 
Gustari
1. Doua felii de paine neagra cu cascaval Edam si un kiwi
2. O chifla graham cu Gaudelka  si patrunjel
3. O felie de paine neagra, un ou fiert si doua felii de cascaval afumat 
4. Doua kiwi si urda dulce
 
Desert
1. Iaurt, urda dulce Ricoletka si doua lingurite de miere
2. Prajitura cu urda dulce, fructe uscate si dulceata dietetica
 

Recomandari electrocasnice

Blender Monterrey White

- 23 %
299.99 lei
229.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto