5 alimente pentru o masa mai satioasa

Atunci cand vrei sa-ti mentii silueta sau sa scapi de cateva kilograme, este foarte important sa alegi alimente care sa iti tina de foame ceva mai mult timp. Astfel, vei scapa de tentatia de a “rontai” cate ceva intre mese sau de a da iama in dulciuri. Astazi, Gustos.ro iti prezinta cinci alimente pe care le poti include in dieta ta zilnica pentru a te bucura de o senzatie prelungita de satietate pe timpul zilei.

5 alimente pentru o masa mai satioasa

1. Oua. Obisnuiesti sa consumi o salata saraca in calorii la micul dejun? Adauga si doua oua fierte pentru ca masa ta de dimineata sa fie mai satioasa. Un studiu recent s-a finalizat cu o concluzie chiar interesanta: cei care consuma oua la micul dejun tind sa manance mai putin pe parcursul unei zile decat cei care au consumat un numar similar de calorii provenite dintr-un alt tip de mancare (sandvisuri, pateuri etc.).
2. Ardei iute si piper. Este important sa adaugam condimente iuti precum boiaua sau piperul in mancarurile pe care le preparam pentru ca acestea sa fie mai satioase. In plus, atat ardeiul iute, cat si piperul au proprietatea de a stimula metabolismul, ajutand organsimul sa arda caloriile si grasimile mai rapid.
3. Supa. Poti opta pentru supe crema, supe cu legume sau supe cu carne. Chiar nu conteaza, atat timp cat una dintre mesele principale consta in supa. Conform cercetarilor recente, persoanele care mananca supa la pranz sau la cina consuma mai putine calorii intr-o zi decat cele care nu obisnuiesc sa manance acest tip de aliment.
4. Ciuperci. Nu contin atat de multe calorii sau grasimi precum carnea si sunt foarte satioase. Potrivit studiilor efectuate de catre cercetatorii americani, un preparat consistent din ciuperci poate fi la fel de satios precum o friptura din carne de vita. Asadar, n-ar fi rau ca din cand in cand sa inlocuim carnea cu ciupercile.
5. Salata. Inainte de a servi cina, pacaleste-ti corpul si consuma o salata bogata in verdeturi proaspete si legume pentru a-ti “strica” foamea. Astfel, vei beneficia de portia de vitamine de care ai nevoie zilnic si vei reduce drastic numarul caloriilor pe care le vei consuma ulterior.

sursa

 

Comentarii

Acest articol nu are comentarii. Fii primul care comentează!

Adaugă comentariu

Prajitura cu piscoturi, crema de lamaie si zmeura

Prajitura cu piscoturi, crema de lamaie si zmeura

Crema de lamaie: Intr-un vas de inox spargeti ouale.

Prajitura cu piscoturi, crema de lamaie si zmeura
Shakshuka cu oua de prepelita si mozzarella

Shakshuka cu oua de prepelita si mozzarella

Incingi o tigaie neaderenta, adaugi uleiul de masline si ceapa taiata cubulete peste care presari putina sare.

Shakshuka cu oua de prepelita si mozzarella
Omleta la cuptor, cu cartofi

Omleta la cuptor, cu cartofi

Omleta la cuptor, cu cartofi