Alimentatia este foarte importanta oricand, insa pe durata unei sarcini aceasta capata o importanta si mai mare. Gustarile sanatoase isi au rolul lor in mentinerea unei stari de sanatate bune, asigurand doza zilnica necesara de nutrienti, printre care si vitamina C, acid folic si calciu.
 
1. Suc de portocale
 
Nu numai ca are un continut ridicat de vitamina C si acid folic, insa contine si potasiu, ce s-a dovedit ca ajuta la imbunatatirea presiunii sanguine, unul dintre riscurile particulare ale sarcinii.
 
2. Iaurt
 
Iaurtul reprezinta o sursa importanta de proteine, continand mai mult calciu decat laptele si culturi active ce reduc riscul infectii de drojdie,acestea fiind mai frecvente decat ati crede. De asemenea, exista persoane cu intoleranta la lactoza care pot consuma iaurt.

3. Broccoli
 
Broccoli nu are voie sa lipseasca din alimentatia viitoarelor mamici, fiind o sursa importanta de calciu, vitamina C, folati si vitamina B6.

4. Linte
 
Precum fasolea, lintea este o sursa importanta de folati, continand si  proteine si fier. Contine multe fibre, ce ajuta la prevenirea constipatiei si a problemelor digestive.

5. Smochine
 
Proaspete sau uscate, smochinele contin mai multe fibre decat fructele sau legumele obisnuite, contin mai mult potasiu decat bananele si sunt o sursa importanta de calciu si fier.
 
Sursa articol: www.parents.com
Sursa foto: www.flickr.com
 

Recomandari electrocasnice

Panini Maker

- 40 %
249.99 lei
149.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto