In sezonul cald este recomandat sa renuntam la mancarurile "grele" si sa consumam cat mai multe legume si fructe. Cu toate acestea, exista persoane carora nu le este tocmai usor sa manance legume. De aceea, ne-am gandit sa va impartasim 7 sfaturi care va vor ajuta sa introduceti legumele mult mai usor in alimentatia voastra:
 
 
1. Comanda salata la restaurant
 
Da, stim, tentatia este mare atunci cand avem in fata un meniu cu o multime de preparate delicioase, insa daca doriti sa va imbunatatiti dieta, este recomandat sa comandati salata cand mergeti la un restaurant. In acest fel, nu numai ca va veti bucura de o salata delicioasa, ce va va ajuta sa indragiti mai usor legumele, insa veti putea mult mai usor rezista mancarurilor nesanatoase daca nu rasfoiti meniul.
 
2. Un suc in fiecare zi
 
Sucurile naturale din fructe si legume fac adevarate minuni pentru sanatate. Se prepara simplu, rapid si puteti sa le savurati la micul dejun, pranz sau chiar  cina. In plus, sucurile naturale reprezinta una dintre cele mai simple metode de a beneficia de proprietatile multor legume si fructe in acelasi timp.

3. Varietate in bucatarie
 
Este de-a dreptul plictisitor sa mananci aceleasi mancaruri tot timpul. Invata sa iti gatesti legumele preferate in feluri diferite pentru a le savura mereu cu placere. Poti pregati chips-uri coapte la cuptor, salate sau piureuri, in functie de preferintele.
 
4. Pregateste deserturi
 
Cu toate ca ti se poate parea ciudat, legumele pot fi foarte usor folosite pentru a pregati cele mai delicioase deserturi, fara a le modifica in vreun fel gustul. Poti  pregati chec cu dovlecei, prajitura cu morcovi sau cu rosii, negresa cu vinete sau dulciuri cu porumb. 
 
5. O masa pe zi cu legume si fructe
 
Daca nu esti tocmai un iubitor de legume, insa iti doresti sa ai un stil alimentar mai sanatos, se recomanda sa incepi cu pasi marunti: la inceput, poti avea o singura masa pe zi bazata pe legume si fructe, ce te va ajuta sa te obisnuiesti cu gustul acestora. Ulterior, poti consuma mai des legume, chiar si de mai multe ori pe zi.
 
6.  Apa infuzata cu legume
 
Daca iti doresti sa profiti din plin de beneficiile legumelor, fara a le manca, aceasta este cea mai buna solutie. Taie legumele marunt si baga-le intr-o sticla; adauga apa peste ele si savureaza! Nu numai ca vei obtine o bautura racoritoare si energizanta, insa vei asimila si multi nutrienti in acest fel!

7. Mananca legume chiar si la mesele de "rasfat"
 
Toata lumea are mese de "rasfat", unde mananca preparatele favorite in compania oamenilor dragi. Adauga o portie de legume langa preparatele tale preferate; astfel, chiar daca mananci preparate mai putin sanatoase, vei putea beneficia de proprietatile legumelor.
Sursa foto: www.flickr.com
 

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 2 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Ionela Barbieru, 08 iulie 2015

    FELICITARI PENTRU ARTICOL

  • Fara foto

    Marieta_Pall, 08 iulie 2015

    Multumesc pentru sfaturi.Daca ne dai si niste retete cu apa infuzata sau sucuri de legume(amestecuri de legume)