Incetul cu incetul, primavara s-a instalat, iar odata cu ea, multe persoane simt nevoia de a consuma cat mai multe mancaruri usoare. Din fericire, acest anotimp ne pune la dispozitie o varietate de legume, fructe si plante din care putem alege.
 
Pe langa alimentele sezoniere, este indicat  sa consumam cat mai des posibil o serie de alimente ce se regasesc si in alte anotimpuri, insa care fac adevarate minuni asupra organismului nostru in perioada aceasta.
 
 
 
Iata care sunt alimentele recomandate pentru acest sezon:
 
1. Nuci
 
Nucile contin o cantitate semnificativa de triptofan, un aminoacid de baza de care organismul are nevoie pentru a produce serotonina.Serotonina ne ofera o stare de buna dispozitie. Tocmai de aceea, se recomanda consumul de nuci pentru a combate astenia de primavara si posibilele depresii aparute in acest anotimp.
 
2. Sparanghel
 
Sparanghelul este o sursa importanta de acid folic, acesta fiind cunoscut drept un remediu natural impotriva dispozitiei proaste. De asemenea, sparanghelul este si foarte sarac in calorii si contine o cantitate foarte mare de apa, ceea ce il face foarte potrivit pentru diete.
 
3. Usturoiul verde
 
Usturoiul verde este cunoscut ca fiind de mare ajutor in combaterea a cel putin 60 de afectiuni, fiind recomandat consumul acestuia cat de des cu putinta. Totusi, pentru a ne putea bucura de toate aceste beneficii, trebuie sa consumam usturoiul proaspat, fara a a-l gatit. 
 
4. Leguminoase
 
Este recomandat ca in aceasta perioada sa consumam multe leguminoase, precum fasolea si lintea, mai ales daca dorim sa dam  jos cateva kilograme. Leguminoasele dau senzatia de satietate de care toata lumea are nevoie in timpul unei diete.
 
5. Spanac
 
Delicioasele frunze ale spanacului sunt o sursa importanta de fier (recomandate mai ales celor care nu consuma carne), ce contribuie la cresterea nivelului de celule rosii. De asemenea, exista studii care au aratat ca frunzele de spanac ajuta la cresterea eficientei mitocondriei, un organit ce asigura celulelor energia necesara.
 
6. Anghinare
 
Anghinarele fac adevarate minuni pentru energia ta, continand o cantitate importanta de magneziu.  Consumul unei anghinare medii ne asigura aproximativ 25% din necesarul zilnic de fibre. De asemenea, anghinarele ajuta la stabilizarea nivelului de glicemie din sange si controleaza apetitul.
 
7. Somon
 
Somonul este bogat in acid eicosapentaenoic, un tip de omega-3, ce ajuta la blocarea naturala a enzimelor induse de UV, ce duc la aparitia ridurilor si a pielii lipsite de vitalitate. De asemenea, omega-3 ajuta la mentinerea unei pieli mai hidratate si cu un aspect mai tanar. 
 
8. Capsuni 
 
Capsunile sunt o sursa importanta de vitamina C, aceasta vitamina fiind asociata cu o piele hidratata, tanara si lipsita de riduri. Antioxidantii din compozitia capsunilor ajuta la tratarea afectiunilor pielii cauzate de poluare si razele UV.
 
Sursa articol: www.health.com

Recomandari electrocasnice

Blender Monterrey White

- 23 %
299.99 lei
229.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 1 comentariu
  • Fara foto
  • Fara foto

    Marieta_Pall, 01 aprilie 2015

    Multumim,eu am stiut ca fasolea uscata nu este indicata in diete.