8 alimente de consumat in timpul primaverii

Incetul cu incetul, primavara s-a instalat, iar odata cu ea, multe persoane simt nevoia de a consuma cat mai multe mancaruri usoare. Din fericire, acest anotimp ne pune la dispozitie o varietate de legume, fructe si plante din care putem alege.   Pe langa alimentele sezoniere, este indicat  sa consumam cat mai des posibil o serie de alimente ce se regasesc si in alte anotimpuri, insa care fac adevarate minuni asupra organismului nostru in perioada aceasta.    

8 alimente de consumat in timpul primaverii

Iata care sunt alimentele recomandate pentru acest sezon:
1. Nuci
Nucile contin o cantitate semnificativa de triptofan, un aminoacid de baza de care organismul are nevoie pentru a produce serotonina.Serotonina ne ofera o stare de buna dispozitie. Tocmai de aceea, se recomanda consumul de nuci pentru a combate astenia de primavara si posibilele depresii aparute in acest anotimp.
2. Sparanghel
Sparanghelul este o sursa importanta de acid folic, acesta fiind cunoscut drept un remediu natural impotriva dispozitiei proaste. De asemenea, sparanghelul este si foarte sarac in calorii si contine o cantitate foarte mare de apa, ceea ce il face foarte potrivit pentru diete.
3. Usturoiul verde
Usturoiul verde este cunoscut ca fiind de mare ajutor in combaterea a cel putin 60 de afectiuni, fiind recomandat consumul acestuia cat de des cu putinta. Totusi, pentru a ne putea bucura de toate aceste beneficii, trebuie sa consumam usturoiul proaspat, fara a a-l gatit.
4. Leguminoase
Este recomandat ca in aceasta perioada sa consumam multe leguminoase, precum fasolea si lintea, mai ales daca dorim sa dam jos cateva kilograme. Leguminoasele dau senzatia de satietate de care toata lumea are nevoie in timpul unei diete.
5. Spanac
Delicioasele frunze ale spanacului sunt o sursa importanta de fier (recomandate mai ales celor care nu consuma carne), ce contribuie la cresterea nivelului de celule rosii. De asemenea, exista studii care au aratat ca frunzele de spanac ajuta la cresterea eficientei mitocondriei, un organit ce asigura celulelor energia necesara.
6. Anghinare
Anghinarele fac adevarate minuni pentru energia ta, continand o cantitate importanta de magneziu. Consumul unei anghinare medii ne asigura aproximativ 25% din necesarul zilnic de fibre. De asemenea, anghinarele ajuta la stabilizarea nivelului de glicemie din sange si controleaza apetitul.
7. Somon
Somonul este bogat in acid eicosapentaenoic, un tip de omega-3, ce ajuta la blocarea naturala a enzimelor induse de UV, ce duc la aparitia ridurilor si a pielii lipsite de vitalitate. De asemenea, omega-3 ajuta la mentinerea unei pieli mai hidratate si cu un aspect mai tanar.
8. Capsuni
Capsunile sunt o sursa importanta de vitamina C, aceasta vitamina fiind asociata cu o piele hidratata, tanara si lipsita de riduri. Antioxidantii din compozitia capsunilor ajuta la tratarea afectiunilor pielii cauzate de poluare si razele UV.
Sursa articol: www.health.com

 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Reteta de covrigi turcesti cu susan- Simit. Covrigi turcesti cu susan - Simit reteta simpla si usor de preparat. Reteta de...

Covrigi turcesti cu susan - Simit
Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Punem la fiert inimile cu pipotele in apa rece.

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta
Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi: Intr-un bol se pun ouale impreuna cu zaharul.

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise
Parteneri
Desert briose cu ciocolata si ness
Bucataras.RO

Desert briose cu ciocolata si ness

Daca iubiti ciocolata, nu aveti cum sa nu iubiti si aceste briose. De fapt, daca va plac chestiile insiropate, cu creme, e...

Desert briose cu ciocolata si ness
Evantai de vinete cu rosii la cuptor
Culinar.RO

Evantai de vinete cu rosii la cuptor

Retete dietetice

Evantai de vinete cu rosii la cuptor