In prezent, discutiile se concentreaza mai mult asupra situatiilor in care persoanele au nevoie sa scape de kilograme. Se pierde insa din vedere faptul ca pentru cei care au nevoie sa mai ia in greutate, lucrurile nu sunt nici pe departe mai simple.

In prezent, discutiile se concentreaza mai mult asupra situatiilor in care persoanele au nevoie sa scape de kilograme. Se pierde insa din vedere faptul ca pentru cei care au nevoie sa mai ia in greutate, lucrurile nu sunt nici pe departe mai simple.

Pas cu pas

A castiga cateva kilograme si a te pastra asa poate fi la fel de complicat ca si incercarea de a le pierde si de a te mentine. Mai degraba decat a savura gustarea ocazionala, tu ai nevoie sa consumi regulat mai multe calorii decat caloriile pe care le arzi zilnic. A face aceasta in paralel cu cateva exercitii de tonifiere te va ajuta sigur sa ajungi acolo unde doresti.
Inainte de toate, seteaza-ti o tinta realista in ceea ce priveste numarul de kilograme si propune-ti sa le castigi treptat - sa spunem cam 1 kg pe luna. Pentru a reusi, va trebui sa adaugi cateva extra-calorii - in jur de 300 - 350 - la masa ta zilnica. Cel mai bine e sa faci acest lucru intr-un mod sanatos, ca parte a unei diete echilibrate, mai degraba decat sa mananci pur si simplu mai multi cartofi prajiti si mai multa ciocolata!


Cele mai bune 5 ponturi

  • Pastreaza timp de cateva saptamani un jurnal al alimentelor pe care le consumi, pentru ca astfel sa inveti mai mult despre obiceiurile tale alimentare; 
  • Decat sa te chinui sa mananci cateva mese extrem de bogate, cu portii mari de mancare, ai face mai bine sa-ti planifici 3 mese regulate, cu portii in cantitati obisnuite, plus 2-3 gustari intre ele;
  • Daca ai tendinta sa mananci dezordonat, organizeaza-ti un plan de mese regulate si tine-te de el;
  • Fa in asa fel incat mesele tale sa fie un picut mai mari sau sa contina cu un picut mai multe calorii. De exmplu, la o masa, mai manaca o felie de paine in plus si cu o bucata de carne mai mult decat de obicei; bea suc de struguri mai degraba decat suc de portocale; prepara-ti cafeaua cu lapte; consuma mai mult piure, orez, sau paste; fi mai generos/generoasa cu uleiurile si cu condimentele pentru salata; nu sari niciodata peste desert! 
  • Sa ai intotdeauna gustari la indemana, astfel incat sa nu fi nevoit(a) sa renunti la ele din diverse motive, cum ar fi timpul sau distanta pana la magazin. Cele mai bune alegeri pentru gustari includ: alune si struguri; un bol cu budinca de orez sau iaurt; cereale si batoane de cereale; bauturi cu lapte; chec sau tarte cu fructe; biscuiti din faina integrala; branza, fructe si batoane de ciocolata. 

Odata ce ti-ai atins obiectivul, pentru a te mentine este necesar sa pastrezi schimbarile pe care le-ai facut in ceea ce priveste obiceiurile tale culinare.

Recomandari electrocasnice

Storcator citrice

- 15 %
199.99 lei
169.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 6 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    maru, 16 februarie 2010

    pentru cresterea in greutate se poate recomanda cu suces: lintea rosie, ovazul (duce rapid la formarea tesutului adipos ), hrisca si mai putin orezul. suces!~

  • dicarmencitta1957

    dicarmencitta1957 (Chef de cuisine) , 06 ianuarie 2010

    Oare mai sunt persoane care vor sa se ingrase?Acum la moda se poarta cat mai slab.

  • samoila tudoderel

    samoila tudorel (Chef de cuisine) , 29 septembrie 2009

    Este un articol bun, nu foarte bun dat fiind ca are lacune. Dar pentru prima data citesc ceva pentru persoanele ce se vor mai implinite/impliniti (mai grasi). Citind,am dedus ca nu sunteti medici. Eu am mare nevoie si chiar trebuie sa consum carne, din pacate, fara voia mea am devenit semi-vegetarian. Mi-ar fi prins bine niste retete culinare! Atragatoare, normal.

  • constanta proca

    constanta proca (Chef de cuisine) , 05 iulie 2009

    Felicitari pentru articol.

  • valentina ionita

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 05 mai 2009

    Cred ca foarte putine persoane doresc sa ia in greutate,cele mai multe se chinuie sa-si pastreze greutatea pe termen lung sau chiar sa scape de surplusul kilogramelor suparatoare.

  • valentina ionita

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 17 aprilie 2009

    Felicitari pentru articol.Este minunat si greu in acelasi timp sa putem sa ne pastram greutatea pe termen lung.