Stim cu totii cat de important e sa luam un mic-dejun sanatos si consistent in fiecare dimineata, dar uneori n-avem atat timp cat sa pregatim o masa elaborata. Iata patru idei rapide si foarte nutritive pe care le poti prepara in maximum 20 de minute.
Cereale si lapte de soia

Laptele de soia e plin de proteine nutritive. Alege niste cereale care contin multe fibre si nu sunt indulcite (e mai sanatos sa adaugi zahar peste cereale neindulcite!). Pune intr-un bol un pumn de cereale, adauga laptele de soia si putin zahar si gata!

Paine integrala si unt de arahide


Painea integrala e plina de fibre si carbohidrati care iti vor da energia necesara pentru intreaga zi, iar untul de arahide are o aroma foarte buna. Poti adauga si o felie de fruct (banana sau mar) pentru o sursa completa de nutrienti.

Iaurt si fructe


Poti combina iaurtul (degresat) cu orice fructe doresti - de la piersici, mere, pepene, banane la fructe de padure, nuci si altele. O idee ar fi sa cumperi fructe de padure diverse (zmeura, afine, mure), sa faci o pasta din ele si sa o amesteci in iaurt. E mai sanatos sa cumperi un iaurt clasic si sa adaugi tu fructe proaspete decat sa consumi un iaurt cu fructe!

Smoothie

Daca vrei ca ideea de dinainte sa fie si mai usor de preparat, amesteca iaurtul cu fructele intr-un blender alaturi de putin suc de fructe si cateva cuburi de gheata - vei avea un smoothie delicios si hranitor!

Aceste idei iti vor fura doar putin timp, dar tu si familia ta veti incepe ziua cum trebuie - cu o doza sanatoasa de vitamine si energie!

Recomandari electrocasnice

Panini Maker

- 40 %
249.99 lei
149.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 14 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    LUBITA, 22 octombrie 2013

    Interesant articol si de retinut!

  • Fara foto

    Denisa Manisor, 22 octombrie 2013

    mami.............

  • valentina ionita

    valentina ionita (Chef de cuisine) , 08 februarie 2013

    Un articol interesant si bine structurat...

  • Manolovici Eugen

    Manolovici Eugen (Chef de cuisine) , 08 februarie 2013

    delicios si hranitor

  • Fara foto

    DIANA, 09 iunie 2011

    foarte bum imi place nespus si mi-a ajutat. MERSI

  • Fara foto

    magda, 09 decembrie 2009

    Eu consum iaurt cu stafide! E delicios, incercati si voi!

  • Fara foto

    dicarmencitta1957, 02 decembrie 2009

    Absolut toate felurile de mancare sunt foarte bune, pentru un mic dejun sanatos.

  • Fara foto

    Cristina, 23 noiembrie 2009

    Ce pacat ca stim ce important este micul dejun pentru sanatatea noastra si de cate ori nu sarim peste el.

  • Fara foto

    mariana scarlat, 06 septembrie 2009

    Depinde de stomac sau de sanatatea lui daca sunt sau nu indigeste. Pentru mine nu este nici una indigesta, nici cafeaua pe stomacul gol.

  • Fara foto

    openmind, 04 septembrie 2009

    Nici una dintre cele 4 idei pentru micul-dejun nu contine ingrediante compatibile din punct de vedere al digestiei. Ca urmare rezultatul este, indigestie la prima ora, aproape la fel de rau ca si cafeaua de dimineata pe stomacul gol.

  • Fara foto

    valentina ionita, 24 august 2009

    Un articol interesant si plin de sfaturi utile pentru a duce un regim de viata cu o alimentatie sanatoasa...

  • Fara foto

    dicarmencitta1957, 22 august 2009

    Da este un articol bun,prefer iaurt si fructe

  • Fara foto

    Cely, 22 august 2009

    Multumim pentru sfat. E foarte bun articolul. Fiecare isi bea cafeaua si pleaca la munca.E bine sa stim cat e de important sa mancam dimneata.

  • Fara foto

    zana b., 22 august 2009

    Eu adaug in iaurtul natural bucatele de fructe proaspete ,momentan sunt multe,si e f. bun.De obicei nu cumpar iaurt cu fructe. Dimineata avem cereale de ovaz peste care punem putin zahar si lapte de vaca.N-am cumparat niciodata lapte de soia.