Vegetarienii mănâncă mai sănătos şi sunt mai slabi decât cei care mănâncă şi carne.
Profită de vară pentru a slăbi cu o dietă vegetariană! Noi îţi dăm câteva idei.
Carnea îngraşă

Un studiu recent realizat pe 400.000 de europeni a arătat că îngrăşarea este asociată cu consumul de carne, indiferent de numărul caloriilor. Cea mai periculoasă din acest punct de vedere este carnea procesată: cârnaţii, şunca, salamul etc.

Carnea îngraşă atât în cazul femeilor cât şi în cel al bărbaţilor.

În mod curios, nu contează numărul caloriilor consumate. Cine mănâncă 1000 de calorii provenind din carne se îngraşă mai mult decât cine mănâcă 1000 de calorii provenind din produse vegetale, a arătat studiul.
Descoperirile îi contrazic pe cei care promovează dietele low-carb bazate în special pe carne şi alte produse de origine animală.

Beneficiile unei diete vegetariene

Cercetările au arătat că un regim vegetarian poate contribui la scăderea în greutate şi la o formă fizică mai bună. În general, vegetarienii consumă mai puţine calorii şi mai puţină grăsime decat noi.
Drept urmare ei au o greutate mai mică. Este şi normal, dacă ne gândim că o dietă vegetariană constă în principal din fructe şi legume, care au un conţinut caloric mai mic decât carnea, ouăle, laptele sau peştele.
Totuşi, simplul fapt că renunţi la carne nu înseamnă că vei slăbi automat. Ca să pierzi kilogramele în plus, numărul caloriilor consumate prin mâncare trebuie să fie mai mic decât cel al caloriilor arse prin activitatea fizică, iar asta e valabil pentru toată lumea, inclusiv pentru vegetarieni.

Chiar dacă renunţi la carne, lapte şi ouă, tot există riscul să faci alegeri proaste în ce priveşte alimentaţia. De exemplu, alunele, deşi sunt sănătoase şi acceptate într-un regim vegetarian, au foarte multe calorii.

Cum ţii o dietă vegetariană

Pe primul loc sunt, desigur fructele şi legumele, de preferat consumate în stare crudă. Sunt pline de vitamine şi minerale şi au calorii puţine la un volum mare. Cu o salată de crudităţi te saturi fără să faci exces de calorii.Însă fructele şi legumele nu sunt de ajuns.
Ai nevoie de proteine şi grăsimi bune şi aici trebuie să faci alegerile corecte.
Dacă renunţi doar la carne, dar mănânci în continuare lapte şi ouă, problema este ca şi rezolvată, dar pentru a slăbi trebuie să alegi brânzeturi degresate şi să nu faci exces de ouă.

Untul, smântână şi brânza grasă sunt interzise din cauza numărului mare de calorii şi a cantităţii sporite de grăsimi saturate.
Dacă nu mănânci nici lapte şi oua, tot nu vei duce lipsă de proteine, pentru că le poţi lua din ciuperci, leguminoase - fasole, soia - şi din nuci şi seminţe. Din nou, nu ai voie să faci excese.

Contează şi felul cum găteşti alimentele

Evident, sunt interzişi cartofii prăjiti, chiar dacă sunt un aliment vegetarian. Îi poţi pregăti la cuptor, fierţi, piure etc.
Legumele,dacă nu îţi plac crude poţi să le pui pe grătar sau la aburi, dar nu le căli în ulei.
Nu mai trebuie să spunem că sunt interzise dulciurile - inclusiv dulceaţa şi gemul - cafeaua cu zahăr, sucurile dulci şi alte alimente care nu sunt permise în nicio dietă.


Descoperă pe Unica.ro tot ceea ce trebuie să ştii despre sănătatea ta!




Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 2 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    LUBITA, 05 ianuarie 2015

    E bine de retinut,cu toate ca eu nu am avut nevoie nici o data de asa ceva!!

  • Fara foto

    Marieta_Pall, 05 ianuarie 2015

    Multumesc,este bine de stiut,poate chiar de adoptat.