Cine a spus ca preparatele gustoase nu pot fi si sanatoase? Ei bine, sa mananci sanatos nu inseamna in niciun caz sa mananci preparate fara gust! Si pentru a veni in ajutor celor ce vor sa adopte un stil alimentar mai sanatos, va impartasim 3 sfaturi pentru a gati preparate gustoase si sanatoase:
 
1. Supe creme de legume - fara lactate
 
Iti doresti o supa cremoasa si bogata, insa fara prea multe calorii? Inlocuieste laptele sau untul cu o mana de ovaz. Da, ovaz! Acesta creeaza o consistenta consistenta, fiind si o sursa importanta de fibre. Daca pregatesti supa crema de ciuperci, cartofi sau telina, ce necesita smantana, lapte sau unt, adauga 25 grame de ovaz in locul produselor lactate. Rezultatul te va surprinde! Nu mai ai ovaz? Poti adauga si cartofi!

2. Mai multa aroma in salate
 
Salatele calde pe baza de quinoa sau fasole pot deveni de-a dreptul plictisitoare cateodata. Ce este de facut? Adauga sosurile tale preferate peste quinoa sau fasole cat sunt calde inca, pentru a le absorbi mai bine. In plus, si gustul este mai bun!

3. Gust mai bun al orezului fiert
 
Daca iti place orezul pufos si plin de savoare, nu pune orezul la fiert din prima, ci pune-le pe foc 2-3 minute pentru a capata un gust irezistibil de nuca. Apoi, fierbe orezul ca de obicei. Promitem ca rezultatul va va placea!

Sursa articol: www.self.com
Sursa foto: www.flickr.com
 

Recomandari electrocasnice

Panini Maker Large

- 13 %
389.99 lei
339.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto