Multi dintre noi nici nu se gandesc la importanta pe care o are alimentatia atunci cand avem de sustinut un examen important. Este bine de stiut insa ca stilul alimentar are un rol foarte important asupra memoriei si a puterii de concentrare. Creierul are nevoie de nutrienti pentru a putea functiona la capacitate maxima. Pentru a asigura insa o inalta performanta a activitatii creierului, trebuie sa avem un regim alimentar sanatos in fiecare zi. 
 

Ca sa nu mai lungim vorba, iata ce trebuie sa consumam inaintea unui examen:
 
1. Proteine
 
Oua, fasole, oleaginoase si seminte - acestea sunt o sursa importanta de proteine pe care organismul le foloseste pentru crearea aminoacizilor. Aminoacizii sunt precursori ai neutrotransmitatorilor, care ne ajuta sa ne mentinem activitatea creierului si motivatia. Cu toate ca obisnuim sa consumam oua la micul dejun, acestea pot fi consumate atat ca gustare, cat si la pranz sau cina. Branza sau iaurtul sunt, de asemenea, potrivite pentru a fi consumate inaintea unui examen.

2. Acizi grasi Omega-3
 
Oamenii considera ca pestele este mancare pentru creier de peste 2000 ani. Uleiurile cu Omega-3 sunt fundamentale pentru dezvoltarea organismului. Acestea ajuta in procesul de invatare, stimuland concentrarea si imbunatatind memoria. Daca totusi pestele nu va este pe plac, puteti consuma nuci, alune sau caju. De asemenea, puteti opta pentru suplimentele alimentare ce contin Omega-3.
 
Sursa articol: www.livestrong.com
Sursa foto: www.flickr.com

Recomandari electrocasnice

Fierbator Style White

- 17 %
299.99 lei
249.99 lei
TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto