In ce parte a zilei e recomandat sa mananci aceste 10 alimente

Se tot spune ca nu conteaza ce mananci, ci orele la care mananci.  Si este adevarat, caci unele alimente nu sunt destinate consumului la ore matinale sau la ore prea tarzii.  Consumate atunci cand nu trebuie, unele alimente ne pot da bataie de cap si ne pot crea stari de disconfort.  Insa, atunci cand sunt consumate cand trebuie, cand corpul este pregatit pentru a le procesa, ele fac mult bine.  Noi va spunem cand trebuie consumate aceste 10 alimente: 

In ce parte a zilei e recomandat sa mananci aceste 10 alimente

Banane

Mancate la pranz: fortifica sistemul imunitar si hranesc pielea;

Mancare la cina: favorizeaza secretiile de mucus si ingreuneaza digestia;

Mere

Mancate la micul dejun: merele contin pectina care scade nivelurile de zahar si colesterol din sange;

Mancate la cina: pectina e greu de digerat pe timpul noptii si creste aciditatea din stomac;

Iaurt

Mancat dupa cina: ajuta cu digestia cinei si potoleste poftele nocturne;

Mancat la micul dejun: pe stomacul gol poate creste aciditatea, dand o senzatie neplacuta;

Cartofi

Mancati la micul dejun: scad nivelurile de colesterol si aduc un aport important de minerale;

Mancati la cina: sunt foarte bogati in carbohidrati si pot duce la luarea in greutate cand sunt consumati seara;

Rosii

Mancate la micul dejun: imbunatatesc digestia si accelereaza metabolismul;

Mancate la cina: pectina si acidul oxalic pot deranja stomacul, dand senzatie de balonare, atunci cand rosiile sunt consumate seara;

Orez

Mancat la pranz: ofera energie pentru intreaga zi;

Mancat la cina: poate duce la luarea in greutate;

Carne

Mancata la micul dejun: o sursa excelenta de fier, reduce oboseala si vulnerabilitatea la diverse boli;

Mancata la cina: pentru digerarea carnii, sunt necesare 4-6 ore, consumata noaptea poate afecta buna functionare a sistemului digestiv;

Alune

Mancate la pranz: scad presiunea arteriala si imbunatatesc sanatatea inimii;

Mancate la cina: sunt bogate in grasimi si calorii, ceea ce poate duce la luarea in greutate;

Portocale

Mancate ca gustare: imbunatatesc digestia si accelereaza metabolismul;

Mancate la micul dejun: pe stomacul gol pot irita mucoasa si pot provoca gastrita;

Ciocolata

Mancata la micul dejun: ofera anti-oxidanti si reduce procesul de imbatranire si riscul aparitiei bolilor de inima;

Mancata ca gustare: poate duce la ingrasare;

Sursa foto: en.wikipedia.org

Sursa articol: facebook.com

 

Comentarii

Pentru a comenta trebuie sa fii autentificat. Log in

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Covrigi turcesti cu susan - Simit

Reteta de covrigi turcesti cu susan- Simit. Covrigi turcesti cu susan - Simit reteta simpla si usor de preparat. Reteta de...

Covrigi turcesti cu susan - Simit
Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta

Punem la fiert inimile cu pipotele in apa rece.

Tocanita din inimii si pipote de pui cu mamaliguta
Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise

Foi: Intr-un bol se pun ouale impreuna cu zaharul.

Foi de cacao cu crema de vanilie si gem de caise
Parteneri
Desert briose cu ciocolata si ness
Bucataras.RO

Desert briose cu ciocolata si ness

Daca iubiti ciocolata, nu aveti cum sa nu iubiti si aceste briose. De fapt, daca va plac chestiile insiropate, cu creme, e...

Desert briose cu ciocolata si ness
Evantai de vinete cu rosii la cuptor
Culinar.RO

Evantai de vinete cu rosii la cuptor

Retete dietetice

Evantai de vinete cu rosii la cuptor