Se tot spune ca nu conteaza ce mananci, ci orele la care mananci. 

Si este adevarat, caci unele alimente nu sunt destinate consumului la ore matinale sau la ore prea tarzii. 

Consumate atunci cand nu trebuie, unele alimente ne pot da bataie de cap si ne pot crea stari de disconfort. 

Insa, atunci cand sunt consumate cand trebuie, cand corpul este pregatit pentru a le procesa, ele fac mult bine. 

Noi va spunem cand trebuie consumate aceste 10 alimente: 

Banane 

Mancate la pranz: fortifica sistemul imunitar si hranesc pielea; 
Mancare la cina: favorizeaza secretiile de mucus si ingreuneaza digestia;

Mere 

Mancate la micul dejun: merele contin pectina care scade nivelurile de zahar si colesterol din sange; 
Mancate la cina: pectina e greu de digerat pe timpul noptii si creste aciditatea din stomac;

Iaurt 

Mancat dupa cina: ajuta cu digestia cinei si potoleste poftele nocturne; 
Mancat la micul dejun: pe stomacul gol poate creste aciditatea, dand o senzatie neplacuta; 

Cartofi 

Mancati la micul dejun: scad nivelurile de colesterol si aduc un aport important de minerale; 
Mancati la cina: sunt foarte bogati in carbohidrati si pot duce la luarea in greutate cand sunt consumati seara;

Rosii

Mancate la micul dejun: imbunatatesc digestia si accelereaza metabolismul; 
Mancate la cina: pectina si acidul oxalic pot deranja stomacul, dand senzatie de balonare, atunci cand rosiile sunt consumate seara; 

Orez

Mancat la pranz: ofera energie pentru intreaga zi;
Mancat la cina: poate duce la luarea in greutate;

Carne 

Mancata la micul dejun: o sursa excelenta de fier, reduce oboseala si vulnerabilitatea la diverse boli; 
Mancata la cina: pentru digerarea carnii, sunt necesare 4-6 ore, consumata noaptea poate afecta buna functionare a sistemului digestiv;

Alune 

Mancate la pranz: scad presiunea arteriala si imbunatatesc sanatatea inimii; 
Mancate la cina: sunt bogate in grasimi si calorii, ceea ce poate duce la luarea in greutate;

Portocale 

Mancate ca gustare: imbunatatesc digestia si accelereaza metabolismul;
Mancate la micul dejun: pe stomacul gol pot irita mucoasa si pot provoca gastrita;

Ciocolata

Mancata la micul dejun: ofera anti-oxidanti si reduce procesul de imbatranire si riscul aparitiei bolilor de inima; 
Mancata ca gustare: poate duce la ingrasare; 

Sursa foto: en.wikipedia.org
Sursa articol: facebook.com

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 0 comentarii
  • Fara foto