Toti ne dorim sa fim tineri cat mai mult timp cu putinta si adesea visam la o fantana a tineretii ca in basme. Exista, insa alte "elixire" ale tineretii ce ne pot ajuta sa ne mentinem tineretea mult mai mult timp. Dieta este unul dintre cei mai importanti factori care influenteaza imbatranirea, atat la nivel fizic, cat si la nivel psihic.
 
 
Cu alte cuvinte, daca doriti sa fiti tineri mai mult timp, aveti grija ce puneti in farfurii. Iata cateva recomandari:

1. Pasta de masline verzi si ton
 
Tonul are multe beneficii asupra organismului, contine acizi grasi Omega 3 si vitamina B3 (niacina), care contribuie la elasticitatea pielii, contribuind si la combaterea efectelor negative ale ultravioletelor. 
 
Hrisca mentine tanar sistemul nervos, imbogateste capacitatea de retinere si memorare si protejeaza impotriva accidentelor vasculare, printre altele. Mai mult, consumul de hrisca ajuta la scaderea in greutate, avand efect diuretic.
 
 
Stim cu totii ca pestele este o sursa esentiala de omega-3, insa si nucile pot fi o sursa de acizi grasi esentiali si de omega-3. Mai mult, nucile contin si vitamina E, ce ajuta la combaterea colesterolului rau, impiedicandu-l astfel sa se acumuleze in artere.


 
4. Supa miso
 
O supa cu multe ingrediente sanatoase si benefice organismului: nuci, ardei rosu, praz, usturoi; cu alte cuvinte, sanatate intr-un castron.


 
 
Soia mentine aspectul tanar al tenului, mentinand nivelul de colagen din piele datorita isoflavonilor pe care ii contine. De asemenea, soia protejeaza si impotriva razvelor UV.


 
Avocado este bine cunoscut pentru proprietatile sale, fiind folosit intens in industria cosmetica. Cu toate acestea, chiar si consumul fructului duce la mentinerea unui aspect tanar al pielii si protejeaza sistemul cardio-vascular.


 
Mierea reprezinta o sursa importanta de antioxidanti naturali ce ajuta la eliminarea radicalilor liberi din organism, ajutand si la protejarea pielii si mentinerea unui aspect tanar al acesteia. 


 
O portie de seminte de chia contine o treime din doza zilnica recomandata pentru un adult, 18% din doza zilnica de calciu recomandata si 10% din doza zilnica recomandata de proteine. In plus, acizii grasi Omega-3 iti vor proteja creierul, mentinandu-l tanar si sanatos pentru mult timp.

Se spune ca jumatate de lingurita de scortisoara pe zi poate face minuni pentru sanatate, aceasta continand o cantitate mare de antioxidanti. De aceea, este recomandat sa o folosim ori de cate ori avem ocazia.


 
Pestele gras, in general si somonul in special, sunt surse importante de proteine, omega-3 si vitamine. Somonul contine astaxanthina, un antioxidant care combate bolile cauzate de inaintarea in varsta.

Recomandari electrocasnice

TRANSPORT GRATUIT
pentru comenzi mai mari de 100 de lei
PLATA IN RATE FARA DOBANDA
pana la 12 rate

  • 7 comentarii
  • Fara foto
  • Fara foto

    Liliana-Mihaela Radu, 08 martie 2015

    am inteles despre ce e vb, tb sa faci click pe titlul retetei

  • Fara foto

    Liliana-Mihaela Radu, 08 martie 2015

    gustoase, dar unde gasim retetele respective?

  • Fara foto

    Virginica Tironeac, 02 martie 2015

    Bunatati care ne lungesc viata.

  • Fara foto

    Baiu Vasile, 28 februarie 2015

    Bunatati foarte sanatoase pentru sanatatea noastra.

  • Fara foto

    Maria Borcea, 28 februarie 2015

    Cam scumpe si fanteziste produsele din aceste mic dejunuri.

  • Fara foto

    Aurelia Boncut, 25 februarie 2015

    Bune sfaturi si adevarate

  • Fara foto

    Molocia Gheorghe-iulia, 25 februarie 2015

    mmmm ce bunatati